Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besteforeldre som ikke passer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 21:20   #1
Wishmaster
Nybegynner

Medlem siden: May 2011
Wishmaster har et hav av muligheter foran seg
Standard

Besteforeldre som ikke passer

Hei

Vi har et stort problem, nemlig besteforeldre som aldri passer barnebarn.
Vi har to gutter på 2 og 5 år, disse ahr sovet borte hos besteforeldre 3 ganger i løpet av disse årene.

Mine foreldre bor 300 meter fra der vi bor. Besøker oss aldri og svarer alltid negativt på forespørsel om pass av barn.
Vi forstår på måten de svarer på at de overhodet ikke har lyst.
De få gangene de har barna, skrytes det hemningsløst av det på facebook av mormor at nå er gullungene på besøk og det er så koselig..

Mine svigerforeldre bor 5 mil unna og har sett mer til barna, men av naturlige årsaker blir det litt vanskligere og sette de bort der for en kort periode.

Jeg og fruen har sågar ike vært på en eneste tur bare oss to siden vi fikk barn. Og det begynenr faktisk nå og tære på forholdet..
Vi har ikke tid til hverandre lenger, eneste som opptar oss er barn.

La meg legge til at det er ikke noen skikkelige urokråker av noen unger vi har. De er rolige begge to :-)

Siste eksempel er at vi hadde fått tak i noen etterlengtede konsertbiletter i oslo i juni. Men vi ender opp med nå og selge fruen sin bilett pga vi ikke får barnepass.
Ingen av våre venner har barn heller, og er slettes ikke innterisert :-/

Hva skal jeg gjøre ?

Har prøvd og ta det opp med mine foreldre, men ente opp med at modern ikke pratet med meg på 14 dager..

Wishmaster er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.