|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Æh! Død pc. Jeg må ha ny i dag! Hvemhvahvor?Akkurat når jeg trenger den som mest, svikter min gode, gamle Blåmann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Æh! Død pc! Jeg må ha ny i dag! Hvemhvahvor?Jeg har en ferrari mini-pc fra acer. Like stor kapasitet som en storlaptop, men mindre og mye mer enkel å ha med seg overalt. Love it!
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Æh! Død pc! Jeg må ha ny i dag! Hvemhvahvor?Jeg har nettopp byttet min døde Lenovo i en ny Lenovo. Det blir ikke noe annet på meg.
![]() |
#10 |
Audacious
|
![]() Sv: Æh! Død pc! Jeg må ha ny i dag! Hvemhvahvor?Jeg har også en liten Acer, ikke Ferrarien men en som ligner, og jeg er superfornøyd med den. Den var ikke rød, men hva gjør det når man kan kjøpe sånne fine klistremerker spesialtilpasset størrelsen på laptopen?
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Æh! Død pc! Jeg må ha ny i dag! Hvemhvahvor?
Håper at min Thinkpad T61p skal bli erstattet nå i løpet av september i en Thinkpad W520. Er utrolig godt fornøyd med Lenovo-maskinene.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn rundt 15 000 kr ;-)
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Æh! Død pc! Jeg må ha ny i dag! Hvemhvahvor?Gratulerer med ny Mac, det er en deilig maskin!
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
Jeg har byttet en R61 i en T400. Vi hadde på lager, så da må man bruke opp det først.
![]() |
#20 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Æh! Død pc! Jeg må ha ny i dag! Hvemhvahvor?Gratulerer med Macbook! Vi har en stk. Air, en Pro og en Fujitsu Siemens. Gjett hvilken jeg sitter på.
"Vi leser for å vite at vi ikke er alene." C.S. Lewis Sist redigert av Eia : 15-08-11 kl 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|