|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jysk lenestol?TV-kroken trenger fornying. Siden budsjettet ikke er allverden, og jeg lar ungene få lov lov til å ta med mat/drikke inn på stua, så må de tåle en del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Jysk lenestol?Vi har Poeng IKEA, og har hatt dei i 5 år no. Stolane er forbausande fine etter vårt bruk som inkl. herjing og mat, og ein og anna kveld i festleg lag. Dessuten er dei gode å sitja i. Våre er svarte, men det er ikkje noko problem å halda dei reine i grunn. Tørker av med fuktig mikrofiber om det kjem flekker på dei, og så har dei fått seg ein og anna omgang i badekaret med såpe og skylling. Puta på fot skammelen har gått i vaskemaskinen eit par gonger.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Jysk lenestol?
Takk for svar. Jeg har lest produktbeskrivelsen for Poeng, men det ser ikke ut som om de selger ekstra trekk? Selv om de er vaskbare, så kan de bli litt vel herjet med. Jeg prøver hardt å få 5 åringen fra å tegne på ting. Hadde ikke den nåværende sofaen sett så j- ut, så hadde jeg beholdt den til hun ble litt større, og kanskje sluttet med sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Jysk lenestol?Du får kjøpt ekstra trekk / puter til Poeng.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jysk lenestol?Vi har hatt poeng, både i svart skinn og i hvitt stoff. På stoff-puta kunne trekket taes av og vaskes på 60 grader. Genialt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Jysk lenestol?Høyres ut som min 6- åring det.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Jysk lenestol?Boliden lenestol er på salg (Ikea Leangen). Er den like bra som Poeng? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Jysk lenestol?
Takk og lov for at det ikke bare er mine barn! Noen ganger føles det som om "alle andres" barn bor i hjem med superdyre hvite møbler.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jysk lenestol?Min venn som driver møbelforretning er veldig fornøyd med Jysks møbler, og spesielt stolene.
![]() |
#10 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jysk lenestol?Jeg har en Jysk Recliner som er 7 år, knallfornøyd med den.
![]() |
|
|