|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Skjorte for de med stor bysteJeg trenger flere skjorter til bruk på jobb, men sliter med å finne noen som er passe over brystet. Innen jeg får dem store nok der, blir de altfor vide rundt magen, og ofte er de for lange. Stor-mote-modellene er ofte lange, og blir for vide rundt armene osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Skjorte for de med stor byste |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjorte for de med stor bysteYou tease, you!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjorte for de med stor bysteJeg kjøpte en skjorte fra JPF her om dagen. Den var romslig over brystpartiet, men samtidig smal og fin rundt midjen og på armene
![]() |
#11 |
Einsam
|
![]() Sv: Skjorte for de med stor byste
Sjelden, men jeg har ei med stretch i. Lett å finne skjorter som er vide, men da kneppes de også helt opp. Jeg liker at den øverste knappen er litt ned, så man har en naturlig "V" øverst.
:dum: Åff kårs!
Kan jeg ha sett det på B-Young? Hvordan er de i størrelsen, og hvor store kan man ha dem? Jeg er normalt 44, men ender ofte opp med 46 og 48 for å få det passe oventil. Det er ikke rent få plagg jeg har sydd inn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jeg vet ikke om de har det merket på B-Young. Her har de det hvertfall på Voice of Europe og noen få andre jeg ikke husker navnet på i farten(Arendal). Skjortene er fine i størrelsene, og gir rom for litt kraftigere skuldre og armer. Men strikkekjolene kan jeg ikke bruke, da de blir veldig vide i livet når de passer på skuldre/armer, og de blir alt for trange på armer/skuldre når de sitter passelig i livet.
![]() |
#13 |
Einsam
|
Voice er det.. Butikken jeg tenker på var B-Young tidligere |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjorte for de med stor bysteJeg har prøvd Bravissimo, å finne rett størrelse var lett, men de er altfor korte i livet til meg. Så når jeg en sjelden gang bruker skjorte, velger jeg en som passer rundt magen, og prøver ikke å knappe den over brystet, bare bruker en singlet under.
![]() |
|
|