Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skjorte for de med stor byste

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 09:40   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjorte for de med stor byste

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Kan jeg ha sett det på B-Young? Hvordan er de i størrelsen, og hvor store kan man ha dem? Jeg er normalt 44, men ender ofte opp med 46 og 48 for å få det passe oventil. Det er ikke rent få plagg jeg har sydd inn...

Jeg vet ikke om de har det merket på B-Young. Her har de det hvertfall på Voice of Europe og noen få andre jeg ikke husker navnet på i farten(Arendal). Skjortene er fine i størrelsene, og gir rom for litt kraftigere skuldre og armer. Men strikkekjolene kan jeg ikke bruke, da de blir veldig vide i livet når de passer på skuldre/armer, og de blir alt for trange på armer/skuldre når de sitter passelig i livet.
De er normale i størrelsene, mener jeg. Jeg bruker som regel L, også i JPF.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.