|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Kanopadling med barn, nær OsloVi tenkte på å gjøre det en av disse helgene, med barna. Noen som vet om et bra sted for å leie kanoer og dra på tur, nær Oslo?
![]() |
#3 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloDet er kanoutleie på Bjørnholt og på Kikut, det er veldig fint å telte på en av øyene på Bjørnsjøen.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloVed Losby gods.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloAh! Sist redigert av m^2 : 17-08-12 kl 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær Oslo
Losby Gård som leier ut kanoene, tror jeg. Mønevann. Nydelig område, vi sykler ofte dit, men har også veldig lyst å prøve kano
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloTakk - Akseliane, jeg skrev feil i min iver her Sist redigert av m^2 : 17-08-12 kl 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloDet følger med kano hvis man ligger på Katnosdamhytta ved Katnosa hvis man klarer å komme seg så langt inn i marka. Da kan man for eksempel padle over Katnosa og inn til Spålen.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloFør jeg sendte avgårde lillegutt til Bøvelstad, hadde jeg en tråd med spørsmål om Katnosdammen her inne, til info |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloStøtter Ninas forslag. Super tur å sykle inn til Kikut(hvor man også kan overnatte) og padle på Bjørnsjøen. Veldig fint!
![]() |
#12 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær OsloSykle til Bjørnholt med barn, da er det aller enkleste å ta banen opp til Frognerseteren ( da slipper man unna lange oppoverbakker), sykle til Ullevålseter og videre ned til Skjærsjøen, ta over skjærsjødammen og så opp til Bjørnholt eller evt. videre inn til Kikut. Jeg har alltid leid kano på Bjørnholt, og så padlet ut på en av øyene og overnattet der. Har også overnattet på Kikut og leid kano der på dagtid, det koster litt, men er veldig fint å få servert middag og frokost.
Sist redigert av Nina : 17-08-12 kl 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kanopadling med barn, nær Oslo
Den har jeg ikke fått med meg. Jeg elsker Katnosa!
![]() |
|
|