Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bo i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-12, 13:21   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Hvor bo i London?

Mannen og jeg skal til London til høsten. Mannen har vært der flere ganger på guttetur de siste årene og har da bodd på St Giles Hotel. Ser det er rimelig og ligger sentralt, men det så rimelig trist ut på bildene synes jeg.
Jeg har ikke vært i London på mange år og husker ærlig talt ikke hvor jeg bodde da.

Uansett, hovedmålet med turen er shopping og god mat. Men man trenger kanskje ikke å bo i nærheten av Oxford street av den grunn?
Om noen har et tips om hotell som ligger andre steder i byen, men der det likevel er gode shoppingmuligheter (så kan vi heller ta tuben inn til Oxford street), så kom gjerne med dem.

Pris er ikke sånn supernøye, men akter ikke å betale 12.000 for fire netter (slik jeg ser mange hotell tar).

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 13:29   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bo i London?

Vi bodde oppsiktsvekkende billig på Hotel Novotel Waterloo nå i sommer. Så billig at jeg var skeptisk i utgangspunktet, men det var det ingen grunn til. Nytt og rent og pent. Vi gikk til alt vi ville gjøre derfra, trengte ikke ta buss. Men det er busstopp rett utenfor døren om man ikke orker å gå.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 13:36   #3
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger meg på her, men det virker som det er vanskelig å få noen fornuftige svar om akkurat dette. Jeg har lagt ut en tråd tidligere om hvor man bør bor i London, men fikk ikke noe napp. Ikke så mye på den nye tråden min enda heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 14:04   #4
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser de har kampanje på Hilton London Tower Bridge Hotel nå. Ser ut som vi får fly og hotell i fire netter for under 6000 for to. Tower Bridge er vel ikke mitt førstevalg på område, men gubben og jeg skal på kosetur, så da er hotellet viktig.

Anbefaler ellers Euston Square Hotel, sentralt og enkelt.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 14:12   #5
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Ser de har kampanje på Hilton London Tower Bridge Hotel nå. Ser ut som vi får fly og hotell i fire netter for under 6000 for to. Tower Bridge er vel ikke mitt førstevalg på område, men gubben og jeg skal på kosetur, så da er hotellet viktig.

Takk for tips.
Hvor har de den kampanjen?

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 14:14   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Anbefaler ellers Euston Square Hotel, sentralt og enkelt.

Jeg har omsider rotet meg til å bestille billetter i dag til da jeg og snuppa skal på mor og datter-tur i høstferien. Og da ble det hotellet.

Det er veldig nær t-bane, og det er viktig når man skal ha med en 7-åring som kommer til å bli sliten i bena.

Egentlig anbefaler jeg å bo i Notting Hill. Der er det så fint og koselig, men jeg husker ikke navnet på pensjonatet vi bodde på. Og i det området er hotellstandarden veldig varierende med mye gamle hoteller som lukter vondt.

Gammel 17-07-12, 14:18   #7
Siritk

Siritk sin avatar

Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er veldig nær t-bane, og det er viktig når man skal ha med en 7-åring som kommer til å bli sliten i bena.

Det er faktisk en underdrivelse. Det ligger oppå en t-banestasjon.

Gammel 17-07-12, 14:21   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har bott på Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 00:46   #9
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Følger litt med her for å se om det er noen rimelige forslag som kommer opp.
Jeg skal til London med mitt søskenbarn i månedsskifte oktober/november. Vi har før bodd på London Elizabeth hotel og elsker det, men det er LITT for dyrt for denne turen desverre.

Gammel 18-07-12, 02:49   #10
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Følger litt med her for å se om det er noen rimelige forslag som kommer opp.
Jeg skal til London med mitt søskenbarn i månedsskifte oktober/november. Vi har før bodd på London Elizabeth hotel og elsker det, men det er LITT for dyrt for denne turen desverre.

PremierIn-hotellene er fine hvis du skal bo billig og greit. Kanskje ikke hotellene for romantisk kjærestehelg, men rent og pent og veldig greit med barn. Vi har bodd på familierom der to ganger.

Gammel 18-07-12, 11:36   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ernie og jeg ble positivt overrasket over Travelodge, vi bodde ved Liverpool street nå for litt siden. Vi hadde forventet oss veldig enkle greier, og jepp, det var så enkelt som et godt ungdomsherberge, men det var stort rom, god seng, helt greit bad, og ikke minst, det var reint og fint, og billig. (Vi gikk etter billig. )

Frokosten på Travelodge er ikke verdt prisen, så skal vi bo på et av de hotellene igjen, dropper vi frokost.

Gammel 18-07-12, 11:45   #12
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

PremierIn-hotellene er fine hvis du skal bo billig og greit. Kanskje ikke hotellene for romantisk kjærestehelg, men rent og pent og veldig greit med barn. Vi har bodd på familierom der to ganger.

Enig. De har alltid familierom. Og så spiser to barn gratis frokost for hver betalende voksen, da er den verdt prisen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 19:22   #13
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Vi går for London Elizabeth hotel.
Rom med balkong (har bodd på det rommet før, så jeg vet at det er bra), frokost inkl, fem netter, fly t/r (Norwegian m/ 2 kolli bagasje) for 3600,-

Vi er DEFINITIVT fornøyde.

Jeg sendte mail til hotellet, og vant litt på det.
Julegaveshopping i London, here I come! (Vi reiser i siste halvdel av november).

Gammel 19-07-12, 19:38   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Vi går for London Elizabeth hotel.
Rom med balkong (har bodd på det rommet før, så jeg vet at det er bra), frokost inkl, fem netter, fly t/r (Norwegian m/ 2 kolli bagasje) for 3600,-

Det var en helt utrolig god deal. Jeg betaler nesten det dobbelte for meg og Snuppa.

Gammel 19-07-12, 19:59   #15
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Takk for tips.
Hvor har de den kampanjen?

Ser jeg glemte å svare på denne, beklager. De har den både på Hiltons hjemmesider og diverse søkemotorer.

Vi bestilte tur nå, ble 6100 for fly t/r inkl bagasje og fire netter det hotellet. Gleder meg til november!

Gammel 19-07-12, 20:00   #16
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Ja jeg er helt i ekstase!
Fly t/r kom på under 1000-lappen pr pers. Vi flyr fra Stavanger.
Jeg gleder meg som en unge. Masse juleshopping.

Gammel 19-07-12, 20:02   #17
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var en helt utrolig god deal. Jeg betaler nesten det dobbelte for meg og Snuppa.

Oops, jeg glemte å skrive at det selvsagt var pr pers.
Men jeg syn alikevel det er en superdeal for 5 netter. Hotellet er veldig trivelig, rent og har en utrolig flott stab på alle måter.
Har aldri blitt møtt med annet enn store smil der uansett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.