Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bo i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-12, 00:46   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bo i London?

Følger litt med her for å se om det er noen rimelige forslag som kommer opp.
Jeg skal til London med mitt søskenbarn i månedsskifte oktober/november. Vi har før bodd på London Elizabeth hotel og elsker det, men det er LITT for dyrt for denne turen desverre.

Gammel 18-07-12, 02:49   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Følger litt med her for å se om det er noen rimelige forslag som kommer opp.
Jeg skal til London med mitt søskenbarn i månedsskifte oktober/november. Vi har før bodd på London Elizabeth hotel og elsker det, men det er LITT for dyrt for denne turen desverre.

PremierIn-hotellene er fine hvis du skal bo billig og greit. Kanskje ikke hotellene for romantisk kjærestehelg, men rent og pent og veldig greit med barn. Vi har bodd på familierom der to ganger.

Gammel 18-07-12, 11:45   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

PremierIn-hotellene er fine hvis du skal bo billig og greit. Kanskje ikke hotellene for romantisk kjærestehelg, men rent og pent og veldig greit med barn. Vi har bodd på familierom der to ganger.

Enig. De har alltid familierom. Og så spiser to barn gratis frokost for hver betalende voksen, da er den verdt prisen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 19:22   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Vi går for London Elizabeth hotel.
Rom med balkong (har bodd på det rommet før, så jeg vet at det er bra), frokost inkl, fem netter, fly t/r (Norwegian m/ 2 kolli bagasje) for 3600,-

Vi er DEFINITIVT fornøyde.

Jeg sendte mail til hotellet, og vant litt på det.
Julegaveshopping i London, here I come! (Vi reiser i siste halvdel av november).

Gammel 19-07-12, 19:38   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Vi går for London Elizabeth hotel.
Rom med balkong (har bodd på det rommet før, så jeg vet at det er bra), frokost inkl, fem netter, fly t/r (Norwegian m/ 2 kolli bagasje) for 3600,-

Det var en helt utrolig god deal. Jeg betaler nesten det dobbelte for meg og Snuppa.

Gammel 19-07-12, 20:00   #6
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Ja jeg er helt i ekstase!
Fly t/r kom på under 1000-lappen pr pers. Vi flyr fra Stavanger.
Jeg gleder meg som en unge. Masse juleshopping.

Gammel 19-07-12, 20:02   #7
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var en helt utrolig god deal. Jeg betaler nesten det dobbelte for meg og Snuppa.

Oops, jeg glemte å skrive at det selvsagt var pr pers.
Men jeg syn alikevel det er en superdeal for 5 netter. Hotellet er veldig trivelig, rent og har en utrolig flott stab på alle måter.
Har aldri blitt møtt med annet enn store smil der uansett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.