Hjelp med tilbakemelding til Fovea
Jeg kjenner at nå har jeg lyst til å sende de en lite hyggelig melding.
Vi fikk post i dag. Om at pompen skulle fotograferes. Bare å logge seg inn, så får man gratis sms med bilde etter at barnet er fotografert. Vel, pompen ble fotografert på skolen i dag han. Så det var uansett for sent.
Også skal jeg logge meg på da, for å kunne se på bildene og velge ut mine favoritter som de så fint skriver. Bare èn liten hake. Da må jeg først klikke på at "Ja, jeg ønkser å få bildene hjem for uforpliktende gjennomsyn".
Nei! Jeg ønsker ikke det. Jeg vil se bildene først. Også bestemme hvilke bilder jeg vil ha sendt hjem til nærmere ettersyn.
Jeg jobber med en epost. Kan dere komme med innspill?
Sitat:
Kjære kundebehandler I Fovea.
Jeg vet at dette ikke er din feil, din avgjørelse og I det hele tatt. Men jeg håper du vil bringe denne meldingen videre.
Jeg må bare få gi min oppriktige mening om deres fotosider.
Dere skryter av stor valgfrihet. Både pr post som sendes hjem, og I folderen som barna får med seg hjem etter fotografering på skolen.
Det er bare å velge ut sine favoritter, og om man registrerer seg på forhånd, kan man få gratis sms med bildet rett etter at barnet er fotografert.
For det første burde dere sende ut pr post litt tidligere enn I vårt tilfelle. Vi fikk den I posten samme dag som barnet hadde tatt sitt bilde.
For det andre får man jo ikke bildet på sms eller plukke ut sine favoritter før man har sagt ja til å få bildene hjem for gjennomsyn.
Vel, jeg vil vite hvordan bildene ser ut før jeg velger å få de sendt hjem for nærmere ettersyn!
Jeg skjønner jo godt hvorfor dere gjør som dere gjør. Tipper det er flere enn meg som har glemt å sende de I retur mer enn en gang, og må betale I dyre dommer for bilder som ikke blir brukt til noe. Det er nemlig ikke alltid at kvaliteten er den beste heller. Så blir de liggende og ta opp plass I hyller og skap. Dessverre må jeg få si.
Jeg er åpenbart ikke ferdig med den. Kan jeg sende avgårde noe som dette, eller blir det for snerpete?