Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp med tilbakemelding til Fovea

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 10:37   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp med tilbakemelding til Fovea

Jeg hadde en stor klagesak med Fovea i fjor. Det endte med at jeg fikk dobbelt opp med bilder (gode og dårlige) og slapp å betale.

Barnehagen har kuttet dem ut, kommer aldri til å bruke Fovea mer. I år har de valgt seg ut Caspersen Foto, som jeg har meget god erfaring med fra den første barnehagen ungene gikk i.

Skolen derimot bruker Fovea, og bildene er allerede tatt. Som HI opplevde også jeg å få brev i posten etter at bildene var tatt, men skolen hadde heldigvis informert godt, så jeg var klar over det. Så langt har Fovea utrolig nok overrasket meg positivt, da bildene var klare på nett og sms allerede samme ettermiddag som bildene ble tatt OG bildene ble veldig fine poseringsmessig. Jeg er dog meget spent på bildekvaliteten når det kommer i papirutgave, for det var jammen en av de største problemene i fjor. Direkte stygge bilder av dårlig kvalitet (striper og fargefeil mm) samt at de klarte å skrive barnehagens og flere av barnas navn feil mm. Helt patetisk. Svaret jeg fikk var også at det ikke kunne rettes, for det ble gjort maskinelt. :gal2:

Så jeg er spent og lett optimistisk i år, men jeg har meget lav terskel for å klage, og fryder meg over at de får flere tilbakemeldinger og henvendelser fra misfornøyde kunder - det er den eneste måten å kanskje få de til å bli bedre på!

Sist redigert av Bomull : 30-08-12 kl 10:44.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.