Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-15, 23:52   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Jadda. I dag kom det plutselig opp en melding på Facebook om at Kari hadde godtatt venneforespørselen min. Det var da pussig, tenkte jeg, for noen slik forespørsel hadde jeg da ikke sendt. Kunne jeg ha kommet borti knappen under en nysgjerrigpergjennomgang av "Personer du kanskje kjenner"? Kari er ei hyggelig dame som jeg kjenner litt fordi gutta våre leker litt sammen, og vi sitter begge i Fau. Vi har mange felles venner. Ingen krise eller veldig påfallende forespørsel, altså, tross alt.

Et par timer seinere ble det klart for meg at dette var et ledd i en serie hvis omfang jeg ennå ikke kjenner. Da hadde nemlig en Per (62) også godtatt venneforespørselen min. Dette er en totalt ukjent mann som jeg har én felles venn med, ei venninne fra barneskolen. Jeg måtte jo sende en melding til Per og unnskylde meg, og han tok det pent, det skal han ha:

Opprinnelig lagt inn av Per (62)

Hehe, ja det er slikt som kan skje. Jeg hadde også 8 andre venneforespørsler da jeg logga meg inn i kveld. Så din var ikke oppsiktsvekkende i det hele tatt. Og jeg kjenner ikke de andre heller, men slik er det på facebook. Og man blir jo kjent etterhvert...

For en herlig mann!

Men hva gjør jeg med Kari? Man vil jo ikke virke påtrengende og på desperat jakt etter venner heller, men altså - vi kjenner jo hverandre, vi har begge et halvt tusen Facebook-venner ++ og kan vanskelig kalles restriktive eller eksklusive på den fronten. Min første tanke var at jeg måtte unnskylde meg og forklare at jeg måtte ha kommet borti på et vis, for ikke å virke som en overivrig vennejeger, men det er det kanskje egentlig ingen grunn til? Det vil vel egentlig gjøre vondt verre?

Da gjenstår det bare å vente spent på hvem som blir den neste til å godta min frimodige forespørsel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 09-04-15 kl 23:54. Årsak: Hater autocorrect! (Og nei, det var ikke 'autovernet' jeg forsøkte å skrive grr.)
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 23:53   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...



Jeg har fått meg noen venner på samme vis jeg og.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 23:58   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.290
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...



Syns ikke du trenger å si noe jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 23:59   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

He-he, nesten godt å høre, Inagh. Og så har det vært FAU-møte i kveld, selvsagt, etter vennegodkjenningen, der jeg på toppen av det hele satt ved siden av Kari, så toget for de lange bortforklaringer har vel i grunnen gått.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:01   #5
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

"Vil du være vennen min, kom å gi meg snabel'n din..." tra la la la


Med nærmere ettertanke bør du kanskje ikke skrive det i dine vennesøknader...du kan risikere å få mer enn du ber om.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:02   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Om du vil høre på... jeg har gjort verre ting. Jeg la til HELE epostlisten min på LinkedIn. Der var det adresser til mannlige bekjentskaper fra diverse singelforumer, og mannlige beskjenskaper som ikke ble noe av. Det var også den gamle fotballtreneren til poden (som er idrettskjendis) og i det heletatt.. alle jeg noen gang har sendt en epost til. Følte meg rimelig teit.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:05   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Du er nok verken den første eller siste som gjør det der, Joika. Bl.a. har Shabana Rehman åpenbart gjort det samme.

Ser nå at Per (62) åpenbart er politiker, i likhet med min gamle venninne. Han har 2229 venner - det var da egentlig enda godt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:05   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Om du vil høre på... jeg har gjort verre ting. Jeg la til HELE epostlisten min på LinkedIn. Der var det adresser til mannlige bekjentskaper fra diverse singelforumer, og mannlige beskjenskaper som ikke ble noe av. Det var også den gamle fotballtreneren til poden (som er idrettskjendis) og i det heletatt.. alle jeg noen gang har sendt en epost til. Følte meg rimelig teit.

/

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:07   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.



Ser nå at Per (62) åpenbart er politiker, i likhet med min gamle venninne. Han har 2229 venner - det var da egentlig enda godt.

Jeg oppdaget for en tid tilbake at jeg hadde sjefen av en enormt stor norsk webtjeneste som venn på LinkedIn. Etter litt grundig tenking så kom jeg frem til at vi hadde planer om å treffes en gang for kanskje 7-8 år siden, da han var student... Men jeg droppa det, for jeg syntes han var litt spez når vi chattet.
Bummer!! Han var en av dem jeg slumpet til å legge til....




..... Jeg har beholdt han da...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:12   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Kom på nå at jeg hadde lagt til dama fra kundeservicen på Go'boken også. Fatter ikke at de aksepterte!!! Ukritiske folk!!

Ok, skal ikke kuppe tråden...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:27   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.697
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:39   #12
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 06:29   #13
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.651
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Det er rart om det ikke er et sted å se "dine sendte venneforepørsler" el.l.
Jeg frykter jeg ved uhell har spurt mange og skulle gjerne rukket tilbake forespørselen... hadde jeg bare visst at jeg hadde spurt dem.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 06:38   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Jeg har fått flere underlige venneforespørsler i det siste. Og et par som har akseptert min forespørsel, uten at jeg vet at jeg har sendt forespørsel.

Jeg blir litt skeptisk. At både jeg og flere andre skal komme borti venneknappen på samme tid er jo litt rart.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 06:51   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har fått flere underlige venneforespørsler i det siste. Og et par som har akseptert min forespørsel, uten at jeg vet at jeg har sendt forespørsel.

Jeg blir litt skeptisk. At både jeg og flere andre skal komme borti venneknappen på samme tid er jo litt rart.

Det slo meg og! For jeg har fått akkurat det samme

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 07:52   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.409
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Jeg har fått en rar forespørsel for litt siden - og jeg lurer på om hun synes jeg er rar som aksepterte.

I din situasjon tenker jeg at det er helt ok - vær venn med Kari og fint at du forklarte til Per.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 07:56   #17
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kom på nå at jeg hadde lagt til dama fra kundeservicen på Go'boken også.

Jeg ler så jeg griner her. Fantastisk, Joika!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 08:00   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg ler så jeg griner her. Fantastisk, Joika!

Er jo kjekt å være bisnisskontakt med en dame som har sendt deg purringer...

Det er kanskje det verste. De folkene som jeg har sendt klager til, og de jeg har mottatt litt mindre koselige mail fra... alle kom med. Huff.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 08:05   #19
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er jo kjekt å være bisnisskontakt med en dame som har sendt deg purringer...

Det er kanskje det verste. De folkene som jeg har sendt klager til, og de jeg har mottatt litt mindre koselige mail fra... alle kom med. Huff.

Ja, jeg skjønner at det ikke er bare greit altså.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 08:06   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ja, jeg skjønner at det ikke er bare greit altså.

Går bra, jeg ler av det jeg også. Men der og da følte jeg meg som en idiot.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no