|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...
Det finnes det. Også fra telefon (iphone). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Kari kan bare få være vennen din i fred, Bluen. Sånne facebookvenner har man jo noen av.
![]() |
![]() |
#23 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg har også en enorm mengde ukjente på LinkedIn etter et uhell med en app og liten unge.
![]() |
#24 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg hadde latt Kari forbli en venn. Dere kjenner hverandre godt nok og vennelista er stor nok til at hun drukner.
![]() |
#25 |
Pauset
|
Jeg tipper jeg har litt fler skjelett i skapet enn deg da... Sist redigert av Joika : 10-04-15 kl 09:38. Årsak: Skrivefeil!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Det har skjedd her og. Når jeg har gjort det sjøl, har jeg klart å avbryte forespørselen. Mannen la til noen uten å mene det og kom løpende for å spørre om jeg kjente vedkommende, men det var en mamma i barnehagen som nylig hadde lagt til meg, så hun fikk bli. FAU-dama er jo langt innafor, hun syntes sikkert bare det var hyggelig!
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tror Facebook lurer oss litt jeg. Det har flere ganger hendt at jeg har fått en venneforespørsel som jeg har godkjent, og så viser det seg at jeg etterpå får beskjed om at vedkommende har godkjent MIN forespørsel. Det samme har skjedd mannen min. Så det er nok ikke bare at dere har kommet borti en knapp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg fikk en venneforespørsel for litt siden, og siden dette kom fra en ytterst perifer person så gikk jeg inn på profilen hennes først. Og der stod det i klartekst: "Hvis du har fått venneforespørsel fra meg og synes det er noe underlig, så må du gjerne ignorere. Jeg må ha gjort noe veldig rart, for jeg føler at jeg har spurt hele verden."
![]() |
![]() |
#29 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Hahahaha! Herlig altså!
![]() |
#30 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Dette tror jeg kan være når noen andre på vennelista di enten foreslår deg som venn for denne nye, eller den nye som venn for deg.
![]() |
#31 |
intro
|
Ja, det var min tanke også. I dette tilfellet kan det godt skje at jeg har bladd gjennom venneforslagene til Facebook på en sånn måte at jeg kan ha kommet borti feil - vil jeg tro. Nå fant jeg fram til hvor jeg kan se andre sendte forespørsler også, og det var to til.
![]() |
![]() |
#32 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg har sett ei på facebook som jeg syns jeg kunne legge til. Men så lurer jeg på om vi var venner før og at hun kanskje har slettet meg igjen. Litt pinlig om jeg legger henne til en gang til, så jeg tør ikke.
![]() |
#34 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Men kan det ikke være et virus som driver og sender slike forespørsler rundt random?
![]() |
#35 |
intro
|
Dette var på pc-en, klikket meg inn på forespørsler og Vis alle. Da kom det opp en beskjeden link øverst i bildet, så vidt jeg husker.
![]() |
![]() |
#36 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg er sikkert litt rar, jeg pleier veldig sjeldent å legge til folk.
![]() |
#37 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Uff, jeg har fått en ny mannlig venn på Facebook, en god bransjekollega. Men nå har kona hans sendt meg venneforespørsel! Jeg håper hun bare har "stalket" meg og kommet borti venneknappen ved et uhell, den blir ikke godkjent.
![]() |
|
|