Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jul i svingen i fjor ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 12:38   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jul i svingen i fjor ...

...men hva kommer i år?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 12:38   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen i fjor...

Barna eget supershow har julekalenderen i år.

Gammel 10-10-07, 12:44   #3
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Tipper Smurfen min blir fornøyd med det iallfall. Han er jo en kjempefan av barnas Supershow.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 13:00   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil ha Jul i svingen en gang til

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 13:00   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Vil ha Jul i svingen en gang til

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 13:07   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Barnas superjul.

Sønnen til en god venninne er med.:spent:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 13:09   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The julekalender og Skomakergata er jul for meg. Iallfall sistnevnte.

Gammel 10-10-07, 13:12   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det er jo ikke for oss de lager dette..... La barna få sine egene minner sier jeg.

Barnas superjul høres supert ut. Men jeg er litt skeptisk på den dukke DJ greia isteden for band.

Vi så skomakergata i fjor, og jeg må innrømme at jeg hadde vært skeptisk om det var en nabo mann som klappet og klemte så mye på min datter.... Husket det ikke slik så jeg ble overasket.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 13:16   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser frem til Barnas superjul. Jul i Svingen kan godt komme igjen, men det er fint å variere litt.

Gammel 10-10-07, 13:21   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Men det er jo ikke for oss de lager dette..... La barna få sine egene minner sier jeg.

Barnas superjul høres supert ut. Men jeg er litt skeptisk på den dukke DJ greia isteden for band.

Vi så skomakergata i fjor, og jeg må innrømme at jeg hadde vært skeptisk om det var en nabo mann som klappet og klemte så mye på min datter.... Husket det ikke slik så jeg ble overasket.

Selvsagt, jeg bare mimrer litt. Tro meg, jeg er ikke den som klager på barne-tv så lenge det er koselig for barna.

Gammel 10-10-07, 13:22   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi. Da må vi finne på noe annet, tror jeg. Godt å vite det i god tid.

Gammel 10-10-07, 13:27   #12
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt, jeg bare mimrer litt. Tro meg, jeg er ikke den som klager på barne-tv så lenge det er koselig for barna.

Bra!!!

Jeg høres sikkert sur ut men jeg er så lei av alle som sutrer over at de ikke får gjennoppleve sin barndoms jul. De krangler om hvem sin tur det er å mimre mest, men glemmer oppi det hele at det er unger som bør få "sin barndoms jul" å mimre tilbake til.

Gammel 10-10-07, 13:32   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ærlig talt Skomakergata er litt kjedelig. Men jeg har stor sans for røde og blå nisser.

Gammel 10-10-07, 13:45   #14
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns ærlig talt Skomakergata er litt kjedelig. Men jeg har stor sans for røde og blå nisser.

Samme her. Vi har Jul på Månetoppen på DVD, så jeg regner med at vi ser den i adventstida - på toppen av Superjula selvsagt, hvis den slår an.

Gammel 10-10-07, 14:07   #15
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist gang skomakeren ble vist som adventsbarnetv burde det ikke ha vært vist. Og ikke gangen før det heller. Andersen er langt forbi best-før-datoen sin!

Gammel 10-10-07, 14:10   #16
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Sist gang skomakeren ble vist som adventsbarnetv burde det ikke ha vært vist. Og ikke gangen før det heller. Andersen er langt forbi best-før-datoen sin!

Men koselig for mor og far da. Så får vi mimret litt. Avkommet her synes det er morsomt hun, men det er nok litt fordi vi fleiper litt med det.

Litt av nostalgien der er vel at det var en av de første advent barnetv programmene. (om ikke den første). Akkurat som The Julekalender var kult fordi det var den første rettet mot oss voksne.

Gammel 10-10-07, 16:11   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Dette minner meg på KLMs parodi på sistnevnte. Med Jens Lettrus og alle hans beduggede musikk-venner, og Tyfus sittende under disken.

Og best altså "Lille Pine", som lurt avslår Jens Lettrus's forslag om å bli med og hjelpe å lete etter et gammalt skopar på bakrommet: "Åh nei du, den går ikke, for mamma har sagt at jeg ikke må være med gamle menn inn på bakrommet!!!"

Genial parodi. All musikken totalt ute av sync og så videre.
Jul i Skomakergata, første juledag:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:16   #18
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Dette minner meg på KLMs parodi på sistnevnte. Med Jens Lettrus og alle hans beduggede musikk-venner, og Tyfus sittende under disken.

Og best altså "Lille Pine", som lurt avslår Jens Lettrus's forslag om å bli med og hjelpe å lete etter et gammalt skopar på bakrommet: "Åh nei du, den går ikke, for mamma har sagt at jeg ikke må være med gamle menn inn på bakrommet!!!"

Genial parodi. All musikken totalt ute av sync og så videre.
Jul i Skomakergata, første juledag:

Enig, den parodien ble mye mer genial etter gjennsynet for meg i fjor.

Gammel 10-10-07, 16:19   #19
Maz
Pauset

Standard

(Kilde: youtube.com)

Den hadde jeg ikke sett før...

Gammel 10-10-07, 16:21   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Er spent på årets julekalender, Det har ikke vært barnetv favoritten, men han blir jo større...

Til neste år blir det blånisser.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.