Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jul i svingen i fjor ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 17:11   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen i fjor...

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Vi så skomakergata i fjor, og jeg må innrømme at jeg hadde vært skeptisk om det var en nabo mann som klappet og klemte så mye på min datter.... Husket det ikke slik så jeg ble overasket.

Dette minner meg på KLMs parodi på sistnevnte. Med Jens Lettrus og alle hans beduggede musikk-venner, og Tyfus sittende under disken.

Og best altså "Lille Pine", som lurt avslår Jens Lettrus's forslag om å bli med og hjelpe å lete etter et gammalt skopar på bakrommet: "Åh nei du, den går ikke, for mamma har sagt at jeg ikke må være med gamle menn inn på bakrommet!!!"

Genial parodi. All musikken totalt ute av sync og så videre.
Jul i Skomakergata, første juledag:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.