|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Røykere: Tar dere hensyn?Inspirert av tråden om hva man gjør dersom noen røyker på ulovlig sted og diskusjonen om at vi røykere er så hensynløse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?
Flott!
![]() |
![]() |
#3 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Oi, det må jeg si. Skulle ønske flere var som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg gjør det samme som deg.
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg var ikke klar over hvor mye og i hvor stort område en røyk var til sjenanse. Det er ikke så hyggelig å stå på bussholdeplassen med røykere... Kanskje man kan gå et lite stykke unna?
![]() |
#6 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Så fint at det er folk som deg
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
Helt enig med Hønni her. I tillegg til at å dra med seg sneiper er en uting. Selv om dere "gjemmer dem i pakken og har pakken i lomma" stinker de verre enn verst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Men, hvis alternativet er å kaste den på gata da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Røyker ikke lenger, men var vel middels hensynsfull da jeg gjorde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
Jeg foretrekker en sneip på gaten enn å måtte forholde meg til en person som har en sneip på innerlomma.
![]() |
#11 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Røyker heller ikke lenger, men har alltid vært ekstremt hensynsfull overfor omverdenen når jeg har røykt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg røyker heller ikke lenger, men da jeg gjorde det var jeg veldig nøye med å ikke røyke inne i busstoppet og rett utenfor inngangspartier.
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Dette med røyking i busskur irriterer meg også. Jeg reiser meg alltid og går langt unna hvis noen fyrer opp en røyk under taket - om det så skulle øsregne. Sist jeg var vitne til ei som tente en røyk i busskuret, gikk alle som stod og ventet på bussen unna. Mon tro om hun tok hintet.
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg gjør stort sett det samme. Jeg pleier ikke å vaske hendene eller spise tyggis etter røyk, men så sitter jeg pøkk alene på et kontor og plager ingen med lukta mi heller (håper jeg).
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Flott at dere tar hensyn, hadde alle røykere vært som dere hadde det jo ikke vært noe problem.
![]() |
#16 |
|
Jeg kaster sneipene oppi sånn der sluse (?) i veien om det ikke er askebeger i nærheten. Innbiller meg at det er ok. Sneiper og tyggegummiklyser har ingenting på fortau/gate å gjøre.
![]() |
#18 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg røyker lite. Særledes lite egentlig, og tar min røyk alene, på min egen terrasse. Jeg bruker halspastiller for å fjerne dårlig ånde, jeg tar av meg jakken jeg har hatt på før jeg går inn. Jeg vasker hendene mine, og har jeg mulighet pusser jeg tennene mine. På samme måte som jeg gjør om jeg har tatt meg en dram. Alkoholånde er ikke særlig deilig det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg røyker ikke akkurat nå, men da jeg gjorde det gjorde jeg stort sett det samme som HI, bortsett fra å skifte klær. Jeg vasket meg heller ikke på fingrene (jeg er altså ikke tannlege, bare så det er sagt). Og så røykte jeg selvfølgelig ikke inne eller i bilen.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 07-10-07 kl 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?En fantastisk tråd med flotte røykere. Flott at noen gjør seg sånn umak, det setter jeg pris på.
![]() |
|
|