Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røykere: Tar dere hensyn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-07, 19:29   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Jeg var ikke klar over hvor mye og i hvor stort område en røyk var til sjenanse. Det er ikke så hyggelig å stå på bussholdeplassen med røykere... Kanskje man kan gå et lite stykke unna?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 19:34   #2
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fint at det er folk som deg

Jeg røyker ikke, og er forbauset over folk som tenner en røyk inne i busskuret uten å tenke på andre. Selv når jeg har barnevognen med, så røyker folk rundt den. Jeg demonstrerer med å gå et stykke bort, men det ser ikke ut som de fleste tar hintet. Noen ganger ser jeg stygt på de som tenner en røyk ved siden av vognen!

Gammel 07-10-07, 19:38   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg var ikke klar over hvor mye og i hvor stort område en røyk var til sjenanse. Det er ikke så hyggelig å stå på bussholdeplassen med røykere... Kanskje man kan gå et lite stykke unna?

Helt enig med Hønni her. I tillegg til at å dra med seg sneiper er en uting. Selv om dere "gjemmer dem i pakken og har pakken i lomma" stinker de verre enn verst.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 19:43   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Helt enig med Hønni her. I tillegg til at å dra med seg sneiper er en uting. Selv om dere "gjemmer dem i pakken og har pakken i lomma" stinker de verre enn verst.

Men, hvis alternativet er å kaste den på gata da

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 19:46   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Men, hvis alternativet er å kaste den på gata da

Jeg foretrekker en sneip på gaten enn å måtte forholde meg til en person som har en sneip på innerlomma.

Gammel 07-10-07, 20:33   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Alternativt kan man kjøpe lommeaskebeger som er tett.

Kjøpte meg faktisk det i sommer Har aldri sett det før og syntes ideen var genial.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 19:44   #7
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Røyker ikke lenger, men var vel middels hensynsfull da jeg gjorde det.
Trodde jeg var en veldig hensynsfull røyker, men når jeg ser at flere av dere skifter klær, vasker hender o.l før dere menger dere med folk igjen ser jeg jo at jeg ikke var så hensynsfull som jeg likte å tro.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 19:47   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Røyker heller ikke lenger, men har alltid vært ekstremt hensynsfull overfor omverdenen når jeg har røykt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.