|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?
Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Lur ide! Røyker sjeldent utenfor bygninger, men neste gang skal jeg sjekke før jeg fyrer løs.
![]() |
#23 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Ja, jeg prøver så godt jeg kan å ta hensyn. Jeg vasker alltid hendene mine etterpå, både hjemme og på jobb/borte. Hjemme har jeg "røykejakke" som jeg tar utenpå når jeg står på verandaen. Jeg prøver å ta tyggis eller noe for ånden. Jeg synes det er pinlig at jeg ikke har klart å slutte, så jeg "smugrøyker" mest mulig, spesielt når jeg vet at jeg har med folk som absolutt ikke liker røyk. Jeg går ikke rett på/inn til folk på jobb rett etter jeg har røyket. Jeg prøver å ta røyk i "naturlige" pauser, dvs når jeg skal ut å kjøpe kaffe, hente post eller aviser etc. Jeg er ikke alltid så flink til å ikke kaste sneip på gaten hvis jeg ikke ser askebeger eller gaterist etc. Jeg er en røyker som misliker røyklukt, og synes det er flaut at det lukter røyk fra klærne mine. Det er jo det vanskeligste å få gjort noe med.
![]() |
#26 |
Epikur
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg tar hensyn.
![]() |
#27 |
frakoblet
|
Jeg syns dette innlegget bør quotes nedover hele, for dette var et eksempel til etterfølgelse.
Enig. Det er bare gruuuuusomt å måtte sitte bak en på bussen som har en sneip på innerlomma. Eller som akkurat har tatt siste trekket før han går på. Ugh!
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Da jeg satt på venterommet hos legen i dag, gikk det en mann forbi meg og inn på et kontor ved siden av. Jeg tuller ikke, HELE venterommet stinket røyk etterpå. Så mye røyk stinket denne mannen, det er ikke til å tro hvordan det kan henge igjen på klær.
![]() |
#29 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Flott at så mange røykere tar så mye hensyn til andre! Og det er slik jeg oppfatter det i hverdagen også,- at røykere har blitt flinke til å ta hensyn...
![]() |
#30 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Er jo en ypperlig grunn til å slutte da.
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Så flinke dere er til å ta hensyn!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg tar kjempemye hensyn. Jeg har nemlig sluttet!
Nåååh, det er fortsatt steder det går an å røyke inne. 5,4 meter fra kontoret mitt blant annet. :gaaah:
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?En ting jeg har tenkt på og lurt litt på: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Skolen vår har en inngang som det går an å røyke utenfor og tre som er røykfrie. Røykeinngangen er rett utenfor vrimlearealet/kantinen. De har misforstått sterkt de som plasserte røykesonen der, for det siver godt inn og området innenfor døren stinker.
![]() |
#35 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg er røyker og jeg tar hensyn! Men jeg er faktisk nå blitt litt lei av alt sytet om vi som røyker! De fleste av oss er flinke å ta hensyn til andre! Selvfølgelig finnes det dem som ikke gjør det, men de er i fåtall synes jeg. Men jeg må si at en del ikke røykere tror at de er mer verd enn røykere, og det synes jeg er tragisk. Er det noe som får en røyker til å ikke slutte, eller ville slutte å røyke, så er det surmagrede bemerkninger. Kanskje noe å tenke på |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Stadig underveis
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Dette var en fin tråd å lese |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
frakoblet
|
Fordi ellers hiver alle sneipene på bakken. Men du har jo et poeng.
![]() |
#39 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Røykere: Tar dere hensyn?Jeg syns forresten det burde være røykeforbud på uterestauranter også.
![]() |
|
|