|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Erstatning ...http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=187206
![]() |
#2 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erstatning...
Jeg forstår foreldrene godt! Den summen er latterlig liten i forhold til det å miste et barn.
![]() |
#3 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Erstatning ...Amerikanske tilstander er det når folk får millionerstatninger for å søle ut for varm (
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Erstatning ...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Erstatning ...Jeg syns det er rimelig at foreldrene får en større erstatning fra Gilde, ikke for barnets liv, det kan ikke måles i penger uansett, men for de økonomiske tapene de har lidd og de sannsynligvis kommer til å lide pga sorgbearbeiding. Type tapt arbeidsfortjeneste, kompensasjon for at faren så seg nødt til å bytt jobb etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Erstatning ...Nå er jeg vel litt inhabil i denne saken, siden vi er i slekt..... Jeg skjønner foreldrene godt! Og hadde nok gjordt akkuratt det samme!!! penger kan aldri erstatte den lille, men det fører i alle fall til en konsekvens for selskapet om de må ut med en betydelig pengesum. Samtidig tenker jeg at det vil gi familien økonomisk sikkerhet slik at de ikke trenger å bekymre seg for økonomi når sorg tynger. Det er nok av tilfeller hvor folk ikke klarer å jobbe eller holde huset etter at en tragisk ulykke rammer en familie.
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
Dette var vistnok grunnlaget for summen:
Det er helt klart summen de har fått er for liten til å dekke utgifter i forbindelse med dødsfallet.
![]() |
|
|