Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Knottpoll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan spiser du Knott?
Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg 61 66,30%
Jeg spiser en og en 12 13,04%
jeg stapper dem ukritisk i munnen og bryr meg egentlig ikke så mye - snop er snop! 8 8,70%
Jeg spiser ikke Knott 11 11,96%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 19:20   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Knottpoll

Jeg sitter her og knasker Knott, og kom plutselig til å fundere på om det finnes flere som er like pedantiske som meg når de spiser Knott.
Om de er i pose, rister jeg ut en neve, sorterer dem etter smak og farge og spiser hver farge for seg.
Er de i skål, plukker jeg ut de som er like og spiser dem nevevis.

Jeg vet det finnes barbariske ignoranter som spiser Knott helt ukritisk og bare blander alle smakene i en eneste stor smakssuppe.

Hva gjør du?

Sist redigert av Enhjørning : 09-12-07 kl 19:35. Årsak: Tastefeilbonanza!
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:22   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Knottpoll

Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg

Jeg plukker ofte rett fra posen, men uansett spiser jeg først de brune, så de grå, og dersom jeg er veldig desperat tar jeg noen hvite til slutt. Men stort sett går de i søpla (de hvite, altså).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:24   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gjør som Arken

Gammel 09-12-07, 19:40   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Liker ikke knott verken som godteri eller som iriterende små fluer
*ler*

Gammel 09-12-07, 19:49   #5
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg plukker ofte rett fra posen, men uansett spiser jeg først de brune, så de grå, og dersom jeg er veldig desperat tar jeg noen hvite til slutt. Men stort sett går de i søpla (de hvite, altså).

Enig
Hva gjør de hvite i posen egentlig!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:57   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Enig
Hva gjør de hvite i posen egentlig!

De er formodentlig billige i produksjon.

Gammel 09-12-07, 20:41   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Samme her

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:46   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg spiser også Smil på samme måte som Elinblu, men jeg sleiker først skallet tomt for karamell, før jeg spiser det.

Gammel 09-12-07, 20:42   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gjør også som arken, men jeg liker best de hvite.

Gammel 09-12-07, 20:44   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Dessuten, Unicorn, synes jeg det er forfryktelig dårlig gjort av deg å lage en slik tråd, når du vet hvordan jeg er som gravid.

Gammel 09-12-07, 21:06   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Dessuten, Unicorn, synes jeg det er forfryktelig dårlig gjort av deg å lage en slik tråd, når du vet hvordan jeg er som gravid.

Sorry...

Gammel 09-12-07, 21:40   #12
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg gjør også som arken, men jeg liker best de hvite.

Men da kan jo vi dele posene heretter?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:31   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Men da kan jo vi dele posene heretter?

Det høres ut som en plan. Sender du i posten når du er ferdig med ditt?

Pokker. Jeg blir sur hvis jeg må ut og kjøpe Knott i morgen.

Gammel 09-12-07, 23:47   #14
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser dem en og en, men ikke etter noe bestemt mønster. De hvite er helt ok, men de grå/brune er definitivt best.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:03   #15
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Som om jeg skulle sagt det selv

Gammel 09-12-07, 22:36   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det finnes flere som meg jo..

Gammel 09-12-07, 23:47   #17
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Signerer Arken og Nenne..
Det blir som svarte krokodiller for min del..

Gammel 09-12-07, 23:48   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg husker aldri hvilken krokkis jeg liker best, men jeg tror det er de svarte.

Gammel 11-12-07, 02:24   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Egentlig er hvite Knott bare tull å ha i posen. Brune først, så grå og kanskje hvite til slutt, hvis ikke mannen har spist dem opp før meg. Dessuten er de som er litt porøse best, så de som ser litt smuldrete ut går inn og ned før resten.

Troikaen spises lag for lag. Skikkelig lekkert når bare geleen dingler ut av papiret. Godter med strø utenpå, som mandelstang, punchknapper og de runde "frøete"oppi engelsk konfektskåla skreller man av drysset på først. Skumboller, sjokolade og konfekt med klisjefyll inni spiser man undersiden av først, så slikker man ut fyllet og så spiser man skallet til slutt.

Jeg savner de gammeldagse fylde dropsene fra Nidar, eller kanskje det var Brynhildsens.

Sist redigert av Kaija : 11-12-07 kl 02:43.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 11:27   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Knottpoll

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

He-he, er det bare jeg som har som leveregel å spise de vondeste først?

Neida, jeg og (har visst oversett denne)

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff

Jeg liker dessuten også pensjonistgodteri. Mandelstang, kremtopper, Lohengrin, ja takk!

Jepp, me too!
Lohengrin er jo en av yndlingssjokoladene mine, og den er ekstra god fordi jeg så sjelden skeier ut med den.

Sånne skilpadder også, de er jo best!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.