Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Knottpoll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan spiser du Knott?
Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg 61 66,30%
Jeg spiser en og en 12 13,04%
jeg stapper dem ukritisk i munnen og bryr meg egentlig ikke så mye - snop er snop! 8 8,70%
Jeg spiser ikke Knott 11 11,96%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 19:42   #21
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Knottpoll

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

He-he, er det bare jeg som har som leveregel å spise de vondeste først?

Det endrer seg når man får mange å dele med. :erfaren:

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:43   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hvorfor er det så mange som ikke spiser de hvite?

De smaker jo omtrent som fluortabletter.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:44   #23
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg blander ikke ukritisk, men pleier først å spise en hvit (som jo er klart vondest) og deretter en grå og en brun. Etterpå starter jeg på nytt. Jeg ser jo an fargefordelingen litt, da - er det overvekt av hvite, blir det 2-3 hvite per gråbrunkonstellasjon.

Ellers må jeg si at Knott er blant de tingene som var bedre før, da noen av dem var porøse på en lekker måte.

He-he, er det bare jeg som har som leveregel å spise de vondeste først?

Jøss, finnes det flere som meg der ute??
Jeg gjør akkurat likedan.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:44   #24
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Fordi de er vonde, kanskje? Jeg likte Nennes omtale - fluortabletter.

(Jeg skraper av sjokoladen og mandlene på mandelstanga - bitvis, og spiser så det hvite for seg. På Smil spiser jeg bunnen først. Deretter graver jeg ut karamellen og oppbevarer den på fingeren mens jeg spiser topplokket.)

OK, jeg burde ikke ha spurt...

Gammel 09-12-07, 19:46   #25
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

(Jeg skraper av sjokoladen og mandlene på mandelstanga - bitvis, og spiser så det hvite for seg. På Smil spiser jeg bunnen først. Deretter graver jeg ut karamellen og oppbevarer den på fingeren mens jeg spiser topplokket.)

Spiser du Troika?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:46   #26
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker egentlig å sortere dem, men så fant jeg ut at om jeg kaster innpå en neve kamuflerer jeg fluortablettene så innimellom gjør jeg det også.

Det anbefales forøvrig ikke å miste en full knottpose på bussen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:48   #27
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg sorterer, spiser de som er saltest først (husker ikke om det er de brune eller grå?) og kaster de hvite.

Samme her. De hvite er IKKE gode :blæh:

Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:49   #28
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg

Jeg plukker ofte rett fra posen, men uansett spiser jeg først de brune, så de grå, og dersom jeg er veldig desperat tar jeg noen hvite til slutt. Men stort sett går de i søpla (de hvite, altså).

Enig
Hva gjør de hvite i posen egentlig!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:49   #29
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

De smaker jo omtrent som fluortabletter.

Fluortabletter er jo kjempegodt. Bare synd at de ikke kan spises i store mengder. Godt at det finnes hvite knott!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:54   #30
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Spiser du Troika?

Troika skal selvfølgelig deles opp etter lag, og spises en for en.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:56   #31
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Spiser du Troika?

Ja, det hender. Da biter jeg av bit for bit og tygger, akkurat som vanlige folk.

Gammel 09-12-07, 19:57   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Enig
Hva gjør de hvite i posen egentlig!

De er formodentlig billige i produksjon.

Gammel 09-12-07, 19:57   #33
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Troika deles etter lar ja

Gammel 09-12-07, 20:12   #34
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Knottpoll

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Du høres ut som meg, ikke akkurat med de tingene, men generelt, slike sære måter å spise ting på, det har jeg og..

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:28   #35
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Du er litt rar, du Selv om jeg må innrømme at jeg spiste Daim slik før.....

Jeg liker å blande knotten, noen brune og noen hvite samtidig.

Gammel 09-12-07, 20:28   #36
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager et lite hull i et hjørne, og så finner jeg fram kjevlet og kjevler posen godt og lenge til alt er et herlig bruspulver. Mmmmm!

(Egentlig så spiser jeg litt blandings og litt sortert sånn alt etter som, stemte derfor blandings).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:29   #37
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser en og en og legger de hvite igjen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:34   #38
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Om de er i pose, rister jeg ut en neve, sorterer dem etter smak og farge og spiser hver farge for seg.

Det er jo sånn det skal gjøres! De hvite først, for de er vondest, så de brune og de svarte til slutt.

Og kremtopper skal suges ut av toppen. Mmm, kremtopper er jo julegodteri!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:34   #39
Guava

Guava sin avatar

Standard

Nesten litt betryggende at det er flere enn meg som spiser Troika, Smil og Daim på merkelig vis.

Gammel 09-12-07, 20:41   #40
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg

Jeg plukker ofte rett fra posen, men uansett spiser jeg først de brune, så de grå, og dersom jeg er veldig desperat tar jeg noen hvite til slutt. Men stort sett går de i søpla (de hvite, altså).

Samme her

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.