|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Gir du gave/en oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 56,70% |
Nei |
42 | 43,30% |
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Pleier du å gi en oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Ja det pleier vi å gjøre til jul og til sommerferien.
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Ja, en flaske vin hver får de. I fjor skrev jeg også personlige hilsener til alle sammen, og flere av de hadde visst blitt så rørt at de gråt.
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg tror det er like vanlig å gi som ikke å gi.
![]() |
#5 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Aldri fått gaver fra noen når jeg jobbet i barnehagen og aldri gitt noen i turbo sin.
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi gir en liten ting.
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg gjør det fordi det samles inn blant foreldrene. 100 kr per barn.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg ga ikke noe i fjor, glemte hele greia, men i år tenkte jeg å gi noe. Jeg gir ikke gaver enkeltvis for de er så mange, men en samlet gave til hele veslas avdeling, feks. en kurv med frukt og sjokolade, blomster eller lignende.
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi gir en liten gave til hver og en personlig hilsen til hver. De gjør en fantastisk jobb og vi gruer oss nesten til å ikkie ha flere unger i barnehagen til sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg svarte feil, jeg har svart på om det er vanlig å gi gave, og da svarte jeg nei, det er noen som gir, men ikke alle. På spørsmålet om jeg gir så er svaret ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi pleier å gi de ansatte på avdelingen en liten oppmerksomhet til jul. Jeg brenner mandler og pakker inn i cellofan og knyter rød sløyfe rundt.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?De fikk lys og noe småtteri i fjor, for å ha på pers.rommet.
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?
Min mor fortalte at i fjor hadde de 10 pakker twist og flere fruktkurver siste dagen. Ja, og blomster. De fleste tenker tydligvis som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Nei, det gjør vi ikke og jeg har ikke oppfattet at det er vanlig heller. Det blir gitt gaver når noen i personalet slutter og når barna slutter i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Men en gang ga jeg en eske konfekt til de ansatte i den gamle barnehagen til guttungen, helt utenom noen anledning. Der var de nok ikke så vant med gaver, for jeg er sikker på at hver eneste av de rundt 30 ansatte takket meg personlig.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Nei, har ikkje gitt til den enkelte tilsett.
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg hadde blitt glad om noen overlesset meg med vinflasker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Hehe kan tenke meg det. Når det er en såpass stor barnehage blir det litt vanskelig å gi noe personlig til hver enkelt person, det er mange vikarer der også, vet ikke navnet på alle engang. Nye fjes hele tiden. Så det MÅ bli noe samlet, men jeg kan jo feks. bake noe eller lage noe hjemmelaget godteri og pakke inn.
![]() |
#19 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Hadde ikke tenkt å gi noe til dem fra oss spesielt, nei. Det ble samlet inn til felles gave hos oss også, 60 kr. pr. barn, og det gikk da til gaver til de tre førskolelærerne (som fikk gavekort i bokhandel), og gaver til barna også - eller forsåvidt til barnehagen da, det var noen leker til felles bruk. (Pengene ble for øvrig samlet inn anonymt, ved at det lå en konvolutt i boksen til ett av barna i en uke, og hans foreldre samlet inn pengene etter hvert.) 100 kr på hver hørtes veldig mye ut, ja.
![]() |
|
|