Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Gir du gave/en oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen?
Ja 55 56,70%
Nei 42 43,30%
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 19:51   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?

Jeg gjør det fordi det samles inn blant foreldrene. 100 kr per barn. Jeg er kanskje gnien, men jeg synes det er litt vel mye til gave til kun to personer.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:58   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg gjør det fordi det samles inn blant foreldrene. 100 kr per barn. Jeg er kanskje gnien, men jeg synes det er litt vel mye til gave til kun to personer.

Jøss, 100.- per barn kun for julegåve til dei tilsette?

Me skal samle inn 100.- per barn som skal dekke alle sånne utgifter (julegåve, tilsette som sluttar, utgifter til juletrefest og sommarfest etc).

Gammel 06-12-07, 20:19   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde ikke tenkt å gi noe til dem fra oss spesielt, nei. Det ble samlet inn til felles gave hos oss også, 60 kr. pr. barn, og det gikk da til gaver til de tre førskolelærerne (som fikk gavekort i bokhandel), og gaver til barna også - eller forsåvidt til barnehagen da, det var noen leker til felles bruk. (Pengene ble for øvrig samlet inn anonymt, ved at det lå en konvolutt i boksen til ett av barna i en uke, og hans foreldre samlet inn pengene etter hvert.) 100 kr på hver hørtes veldig mye ut, ja.

Gammel 12-12-07, 08:22   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en gavekasse som foreldrene betaler inn til, og derfra blir det kjøpt felles gave til jul og sommeravslutning, tror jeg. Jeg kjøper ikke egne gaver til noen av de ansatte, de er forøvrig ganske mange.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 08:56   #5
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøper en flaske vin til de 4 ansatte på avdelingen

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 09:06   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Da guttungen gikk i barnehage ga jeg en liten oppmerksomhet til de ansatte til jul. Siste året fikk de en flaske vin hver, men årene før det fikk de et hjemmelaget kremmerhus med hjemmelaget julegodteri som guttungen hadde vært med å laget. For min del var det ikke noe jeg følte at jeg måtte gjøre, men vi var utrolig godt fornøyd med barnehagen og den oppfølgingen vi fikk der, så det føltes naturlig å gi de en liten oppmerksomhet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 23:21   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, vi gir ikke gaver privat.
Vi gir 50,- i året til foreldrekassa og foreldrekontaktene ordner en liten julegave til de ansatte som de får på Luciafesten.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.