|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Gir du gave/en oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 56,70% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 43,30% |
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg gjør det fordi det samles inn blant foreldrene. 100 kr per barn.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Hadde ikke tenkt å gi noe til dem fra oss spesielt, nei. Det ble samlet inn til felles gave hos oss også, 60 kr. pr. barn, og det gikk da til gaver til de tre førskolelærerne (som fikk gavekort i bokhandel), og gaver til barna også - eller forsåvidt til barnehagen da, det var noen leker til felles bruk. (Pengene ble for øvrig samlet inn anonymt, ved at det lå en konvolutt i boksen til ett av barna i en uke, og hans foreldre samlet inn pengene etter hvert.) 100 kr på hver hørtes veldig mye ut, ja.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi har en gavekasse som foreldrene betaler inn til, og derfra blir det kjøpt felles gave til jul og sommeravslutning, tror jeg. Jeg kjøper ikke egne gaver til noen av de ansatte, de er forøvrig ganske mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Kjøper en flaske vin til de 4 ansatte på avdelingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Da guttungen gikk i barnehage ga jeg en liten oppmerksomhet til de ansatte til jul. Siste året fikk de en flaske vin hver, men årene før det fikk de et hjemmelaget kremmerhus med hjemmelaget julegodteri som guttungen hadde vært med å laget. For min del var det ikke noe jeg følte at jeg måtte gjøre, men vi var utrolig godt fornøyd med barnehagen og den oppfølgingen vi fikk der, så det føltes naturlig å gi de en liten oppmerksomhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Nei, vi gir ikke gaver privat.
![]() |
|
|