Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

6 kg smågodt ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 23:26   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

6 kg smågodt ...

Jepp, 6 kg smågodt har jeg vært å kjøpt i dag. Kjøpte også 13 poser med forskjellig snacks og 25 flasker brus. I morgen er siste dagen på barneskolen for arbeidskaren og klassen hans, og det har vi tenkt å feire skikkelig. Tenker at det blir mange blide fjes når jeg kommer på skolen i morgen.

Sånn for ordens skyld. Det er kjøpt inn fra elevenes klassekasse.

Gammel 18-06-08, 23:28   #2
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 6 kg smågodt.....

Tipper du blir dagens mest populære, ja.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 23:29   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det blir skikkelig feiring altså.
Mellomste her i huset skal ha med litt godt på fredagen, eller alle i klassen hans skal det og så legges alt i en felles skål.

Gammel 18-06-08, 23:32   #4
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Tipper du blir dagens mest populære, ja.

Tror jeg også

Gammel 18-06-08, 23:33   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 6 kg smågodt ...

Å du milde! Det blir sikkert nok.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 23:35   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det er absolutt første gang og antagelig siste gang de får utlevert slike mengder godt på skolen. Men siden det var penger igjen, syns vi det var på sin plass med litt fråtsing for en gangs skyld. Arbeidskaren var med og kjøpte inn og han var ellevill.

Gammel 18-06-08, 23:36   #7
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må jo være himmelsk å få lov til å være med på å handle inn så mye snop. Det blir han nok å huske lenge.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 23:46   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Det må jo være himmelsk å få lov til å være med på å handle inn så mye snop. Det blir han nok å huske lenge.

Vil tro det ja

Gammel 18-06-08, 23:54   #9
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det blir nok mange glade 7. klassinger på skolen deres i morgen tenker jeg.

Sånn litt på siden:
Eldste var syk her for 1,5 år siden, og vi fikk ikke i han verken vått eller tørt på over en uke. Han ble til slutt innlagt på sykehuset, pga underernæring. Etter et par dager med intravenøs næring, begynnte hu mor å bli desperat, så jeg gikk på rema, som lå tvers over veien, og handlet en hel bærepose med kjeks, snop, youghurt og alt jeg kunne tenke meg at han kanskje kunne ha lyst å spise. Da jeg kom opp til han igjen ble øynene hans store som tinntallerkener, da han såg posen. Dette snakker han om enda. "Mamma, jeg husker den gangen da du kjøpte en hel bærepose med snop til meg".
Det hører med til historien at han spiste 2 skjeier med youghurt, og jubelen stod i taket.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 00:00   #10
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Nå kan jeg tenke meg at det blir stor fest i klasserommet. Håper dem ikke får sukkerkikk når dem skal synge i morgen da Tertit. Kan tenke meg at Arbeidskaren var meget fornøyd med dagens store inn kjøp.

Gammel 19-06-08, 07:09   #11
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Det blir nok mange glade 7. klassinger på skolen deres i morgen tenker jeg.

Sånn litt på siden:
Eldste var syk her for 1,5 år siden, og vi fikk ikke i han verken vått eller tørt på over en uke. Han ble til slutt innlagt på sykehuset, pga underernæring. Etter et par dager med intravenøs næring, begynnte hu mor å bli desperat, så jeg gikk på rema, som lå tvers over veien, og handlet en hel bærepose med kjeks, snop, youghurt og alt jeg kunne tenke meg at han kanskje kunne ha lyst å spise. Da jeg kom opp til han igjen ble øynene hans store som tinntallerkener, da han såg posen. Dette snakker han om enda. "Mamma, jeg husker den gangen da du kjøpte en hel bærepose med snop til meg".
Det hører med til historien at han spiste 2 skjeier med youghurt, og jubelen stod i taket.

Ja, slike opplevelser huskes lenge. Syns jeg ser han for meg , når du kommer inn gjennom dørene fullastet med snop. Arbeidskaren min har nettopp vært bortom for å ta en titt på snopet igjen. Han syns det er helt fantastisk og gleder seg til å dra til skolen i dag.

Gammel 19-06-08, 07:11   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Nå kan jeg tenke meg at det blir stor fest i klasserommet. Håper dem ikke får sukkerkikk når dem skal synge i morgen da Tertit. Kan tenke meg at Arbeidskaren var meget fornøyd med dagens store inn kjøp.

Han er kjempefornøyd! Håper du har god plass i bilen. Jeg har med meg seks bærenett og en kasse brus.

Gammel 19-06-08, 17:37   #13
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hvordan var mottagelsen i dag da? Tenker du ble populær.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:57   #14
Maggie
Nybegynner

Maggie sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maggie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg merket at du hadde vært og handlet Tertit, for min sønn kom hjem med rester av godteriet Men du vet jo hvor glad min sønn er i snop så det var dessverre tomt da jeg kom hjem fra jobb...
Men klassen storkosa seg i dag de

Maggie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:27   #15
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Hvordan var mottagelsen i dag da? Tenker du ble populær.

Vi ble godt mottatt når vi troppa opp på skolen ja. God hjelp til å bære fikk vi også.

Tror de storkosa seg og det ble i hvert fall mer enn nok på alle.
Artig å få gjøre dette for dem siste dagen på ungdomsskolen.

Gammel 20-06-08, 09:28   #16
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie, her.

Jeg merket at du hadde vært og handlet Tertit, for min sønn kom hjem med rester av godteriet Men du vet jo hvor glad min sønn er i snop så det var dessverre tomt da jeg kom hjem fra jobb...
Men klassen storkosa seg i dag de

Arbeidskaren hadde igjen godteri når han kom hjem han også. Tror de fleste hadde det. Det tyder vel på gilde godteposer

Gammel 20-06-08, 10:13   #17
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Trodde du hadde vært over grensen og handla inn til helga. Sånn godteri i kilosvis hender det vi har med oss derfra.

Nei tipper du blir kjempepopulær ja. En grei måte å ordne det på.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 10:15   #18
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det var ikke lite godter heller, kan tenke meg de var fornøyd da ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.