Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

6 kg smågodt ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-08, 17:37   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: 6 kg smågodt ...

Hvordan var mottagelsen i dag da? Tenker du ble populær.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:57   #2
Maggie
Nybegynner

Maggie sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Nordmøre
Maggie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg merket at du hadde vært og handlet Tertit, for min sønn kom hjem med rester av godteriet Men du vet jo hvor glad min sønn er i snop så det var dessverre tomt da jeg kom hjem fra jobb...
Men klassen storkosa seg i dag de

Maggie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:28   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie, her.

Jeg merket at du hadde vært og handlet Tertit, for min sønn kom hjem med rester av godteriet Men du vet jo hvor glad min sønn er i snop så det var dessverre tomt da jeg kom hjem fra jobb...
Men klassen storkosa seg i dag de

Arbeidskaren hadde igjen godteri når han kom hjem han også. Tror de fleste hadde det. Det tyder vel på gilde godteposer

Gammel 20-06-08, 10:13   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Trodde du hadde vært over grensen og handla inn til helga. Sånn godteri i kilosvis hender det vi har med oss derfra.

Nei tipper du blir kjempepopulær ja. En grei måte å ordne det på.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 10:15   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det var ikke lite godter heller, kan tenke meg de var fornøyd da ja.

Gammel 20-06-08, 09:27   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Hvordan var mottagelsen i dag da? Tenker du ble populær.

Vi ble godt mottatt når vi troppa opp på skolen ja. God hjelp til å bære fikk vi også.

Tror de storkosa seg og det ble i hvert fall mer enn nok på alle.
Artig å få gjøre dette for dem siste dagen på ungdomsskolen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.