|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sammen heng mellom erfaring med vepsestikk og frykt for veps | |||
Jeg er stukket som voksen og jeg er redd for veps. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 6,98% |
Jeg ble stukket som barn og er redd for veps. |
25 | 19,38% |
Jeg er stukket både som barn og voksen og jeg er redd for veps. |
14 | 10,85% |
Jeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. |
43 | 33,33% |
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er redd for veps. |
13 | 10,08% |
Jeg er ikke stukket av veps, og jeg er ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. |
11 | 8,53% |
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er ikke redd. |
2 | 1,55% |
Jeg HATER veps! |
36 | 27,91% |
Jeg synes veps er åreite dyr, jeg. |
3 | 2,33% |
Jeg stiller meg fullstendig likegyldig til veps. |
8 | 6,20% |
Agurkpoll! |
9 | 6,98% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: VepsestikkpollHar blitt stukket både som barn og som voksen (siste gangen var i fjor sommer).
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: VepsestikkpollHar alltid vært livredd og får tilnærmet panikkanfall når vepsen kommer for nær. Ble ikke stukket før jeg var voksen og den erfaringen bare bekreftet at jeg har hatt god grunn til å hate krypet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: VepsestikkpollDet "morsomste" var da jeg fikk en veps inn gjennom en glipe (vel, halvåpent... tulling som jeg var) i visiret i MC-hjelmen. Følelsen av en illsint veps som klasket hysterisk mellom ansikt og hjelm, i de få sekundende FØR den stakk meg - på øyelokket - var j@vlige. Og trafikkfarlige...
![]() |
![]() |
#6 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: VepsestikkpollJeg er stukket flere ganger, men mest av klegg. Smådjevler som jeg bare ikke kan fatte og begripe hvilken funksjon de er satt til å ha her på jorden.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsestikkpollJeg HATER veps. Har blitt stukket både som barn og i voksen alder, og vet at selve stikket ikke er så forferdelig ille. Men det er noe med hvordan de oppfører seg, plagsomme og innpåslitne. Spesielt hater jeg halvdaue vepsejævler som det kan virke som bare leter etter noen å sette brodden i før de dør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: VepsestikkpollManglet ikke alternativ som "stukket som barn/voksen og er ikke redd for veps"?
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Vepsestikkpoll
Det lette jeg etter også. Jeg var allergisk som liten og hovnet opp, fikk feber osv., men det har heldigvis gått over. Har likevel aldri vært redd vepsen...
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vepsestikkpoll
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: VepsestikkpollJeg fikk mitt første vepsestikk for et par år siden. Det var ganske vondt. Jeg liker dem ikke, men er ikke livredd. Det verste er kanskje når de flyr ukontrollert rundt deg. Når det er jeg som overhumpler og har overtaket er det greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Einsam
|
![]() Sv: VepsestikkpollHar fått stikk flere ganger som både barn og voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: VepsestikkpollBle stukket som barn, og jeg har også blitt stukket som voksen. |
![]() |
![]() |
#14 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsestikkpollJeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: VepsestikkpollJeg liker ikke veps når de begynner å bygge bol på huset uten å ha søkt om byggetillatelse. Jeg liker dem ikke når de blir nærgående, men ellers stiller jeg meg relativt likegyldig til dem. Jeg har blitt stukket mang en gang, både som barn og voksen. Min personlige rekord stammer fra den gangen jeg tråkket i et jordvepsebol. Det er ikke å anbefale. |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: VepsestikkpollEtter å ha fått vepsestikk i munnen med tilhørende legevaktbesøk og det hele, har jeg vel tippet mer over i hatkategorien.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: VepsestikkpollJeg er redd veps og ble stukket flere ganger som barn. En gang i en seng i et rom som ellers var uoppvarmet og dermed var det en veps som våknet tillive utenom sesongen. Det var skikkelig fælt. Jeg har blitt stukket som voksen også og det er jo egentlig ikke så innmari vondt. Men jeg takler generelt dårlig insekter og dyr jeg ikke kan kommunisere med og ha en viss kontroll over. Også er pappa veldig redd for veps og han er jo ikke redd for NOE annet i hele verden, så da må det nesten være farlig.
![]() |
#19 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsestikkpollHar blitt stukket et par ganger. Er ikke redd dem, men liker dem overhodet ikke...
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: VepsestikkpollHar blitt stukket både som barn og voksen, og er hysterisk livredd veps. Gjør mitt beste for å ikke vise Malin at jeg er redd, men det holder hardt enkelte ganger.
![]() |
![]() |
|
|