Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tjukke damer går ikke på ski

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-09, 23:13   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Tjukke damer går ikke på ski

Eller aker i akebakken, baser i snøen, eller er ute i det hele tatt når temperaturen sniker seg godt under null.

Det er kaldt og snøen ramler ned rundt ørene på en, men tjukke damer holder seg inne. Ihvertfall i følge sportsforetninger eller andre steder hvor man kan kjøpe gode varme vinterklær.

Har du noen gang sett en ordentlig tykk dame på ski? En som puster og peser seg bortover skiløypa? Eller en skikkelig tykk dame på et akebrett i full fart ned akebakken hvor hun hyler i takt med andre, av fryd over snøen og fryd over farta. Som har siste innen vinterklær fra sportsforetningen.

Jeg har sett store bamsete menn som har med ungeflokken, men jeg tror faktisk ikke jeg har sett en tykk dame ute med fine vinterklær. Jeg snakker ikke om kraftige damer her altså, men store flotte damer som også liker å være ute når det er kaldt. Jeg er en av dem, en liten tykk dame som går på skøyter, som aker i akebakken med ungene, går på langrennski i påsken og som elsker snø. Verre er det med vinterklærne, de er det mer så som så med. Antrekkene jeg har på meg burde vært kåret til årets vinterantrekk innenfor kreativitet.

Ta f.eks i går da jeg labbet på skøyter, ja jeg sier labbet, for grasiøs glidning over isen med solen i håret, nei der har du ikke meg, men jeg var der i går, som dagen før der og dagen før der igjen. Antrekket var heller morsom. Ullkjole, ullundertøy, ullgenser, tights, ulleggvarmere og en fin rød ullkåpe. Ganske fin ja. Pent oppå toppen av hodet satt det en lue selvsagt, for det var nå tross alt 8 minus og kaldt i nesa i går. Rundt omkring glir det mammaer, damer og unge jenter med fine varme klær. Sånne som passer seg vinterstid, på en glatt is med solen i håret.

Det må nå sies at jeg en gang fikk tak i en slik termodress da, synet var nok ganske fantastisk for andre. Tenk dere tanken på å stappe en pølse inn i en trang sokk, sånn følte jeg meg hvertfall. Varm og god var jeg, for dressen må jo sies at var omtrent fire lengder for stor for meg. Gleden var desverre kortvarig, for etter to aketurer, så røyk glidelåsen og ut tøyt det jeg stakkarslig hadde prøvd å trøkke inn i dressen. Så jeg fortsetter med kreativiteten min når det gjelder vintertøy.

Nei tjukke damer går ikke på ski.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.