Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tjukke damer går ikke på ski

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 00:30   #21
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tjukke damer går ikke på ski

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hm, hva med sånn "stalldress" da? Jeg aner ikke hva det heter, men sånne røde eller blå kjeledresser med godt tykt for i?
Jeg elsker dressen min og er litt småsur for at det ikke er kaldt nok til at jeg kan bruke den.
Ellers så kan vel kanskje en "ishalldress" være noe? Altså en todelt dress som feks hockeyspillere/dommere bruker til oppvarming eller når de farter rundt i ishallen. Jeg har flere slike, de er fantastisk gode og varme, og store.
*slenger ut ideer*

Skulle legge ut linker, men selvsagt virket ingen av sidene.

Jo sånn termodress har jeg prøvd, var den som røyk i glidelåsen etter to turer. Uansett så er det altfor lange pga. man må opp i herrestørrelse og jeg er ikke kjent for å være like høy som kompisene mine.

Sorry, men hockeyantrekk?! Syns jeg ser meg.

Gammel 02-01-09, 00:39   #22
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jo sånn termodress har jeg prøvd, var den som røyk i glidelåsen etter to turer. Uansett så er det altfor lange pga. man må opp i herrestørrelse og jeg er ikke kjent for å være like høy som kompisene mine.

Sorry, men hockeyantrekk?! Syns jeg ser meg.

Ishalldressen er svart eller grå, som en godt polstret grilldress kanskje? For å forklare litt nærmere. Jeg hadde ikke bilde på denne pcen, kun på gubben sin. Men jeg fikk veldig god plass til magen inni den da jeg var høyggravid, nesten uten at det syntes.

Gammel 02-01-09, 00:44   #23
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ishalldressen er svart eller grå, som en godt polstret grilldress kanskje? For å forklare litt nærmere. Jeg hadde ikke bilde på denne pcen, kun på gubben sin. Men jeg fikk veldig god plass til magen inni den da jeg var høyggravid, nesten uten at det syntes.

Sorry, men jeg klarer ikke stoppe.
Ser for meg jeg som en stappa grilldress.

Vil gjerne se bilde da, vist du får tak i en dag. Hvor får du kjøpt noe sånt da og hvor stort størrelse går det opp i?

Gammel 02-01-09, 00:52   #24
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sorry, men jeg klarer ikke stoppe.
Ser for meg jeg som en stappa grilldress.

Vil gjerne se bilde da, vist du får tak i en dag. Hvor får du kjøpt noe sånt da og hvor stort størrelse går det opp i?

Sportsforretninger som har hockeyutstyr er en god start.
Ellers så selges det på rbkhockey.com og på ccmsports.com (ingen av disse virket tidligere i dag da jeg skulle finne frem bilde og linke, så jeg aner ikke når de er oppe og går igjen.

Jeg skal se om jeg ikke får overført bilde og lagt inn så du får se.
Du kan le du, men det er det beste jeg noen sinne har hatt på meg i kulden.
Aner ikke hvor store størrelser de går opp til siden siden er nede. Jeg handler via folk i ishallen.

Gammel 02-01-09, 00:56   #25
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Men kjære deg, ut fra denne tråden jeg laget før jul, så er ikke heller skiutstyr beregnet på tjukke damer, så det så! Vi skal sitte inne og stappe i oss for det er det vi er best på, det beviser vi jo bare ved å vise oss! Potetgullposer og sjokolade kommer jo i str XXXL!

Jeg sliter like mye som deg, siden jeg er kort og tykk, men nødløsningen min er Europris-varmedress. Den er ca halvmetern for lang i beina, men det er det eneste jeg har funnet som passer, som også er i min prisklasse da. Føler med deg!

Gammel 02-01-09, 01:01   #26
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En venninne av meg kjøpte seg en veldig stilig bukse og jakke fra Columbia sportswear (?), det var plus size. Men dette handlet hun i USA da, ikke kjenner jeg merket godt nok til å gå god for det heller. Kanskje det finnes på nettet?

Flott at du er ute å har det gøy og trosser et så irriterende og dumt hinder!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 01:03   #27
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjukke damer sitter bare på rumpa og spiser, må skjønne.

Jeg er helt enig med resten her.. syntes det er rart det ikke finnes gode fritidsplass til større mennesker. Jeg er sikker på at det eksisterer i USA, så kanskje noen vil starte nettbutikk? Jeg er sikker på at den kunne gått bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 01:04   #28
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

En venninne av meg kjøpte seg en veldig stilig bukse og jakke fra Columbia sportswear (?), det var plus size. Men dette handlet hun i USA da, ikke kjenner jeg merket godt nok til å gå god for det heller. Kanskje det finnes på nettet?

Flott at du er ute å har det gøy og trosser et så irriterende og dumt hinder!

Colombia er i norge også. Funker fint det.

Gammel 02-01-09, 01:17   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.sportmann.no/psnweb/produ...eptid=21254/56

Gammel 02-01-09, 01:18   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en softshelljakke derfra. Den var fin og god i hvertfall ..

Gammel 02-01-09, 01:19   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Denne jakken til den buksa jeg linket til over, kanskje?
http://www.sportmann.no/psnweb/produ...487&deptid=212

Gammel 02-01-09, 01:21   #32
Joika
Pauset

Standard

Her er en side. Amerikansk tror jeg...

http://www.junonia.com/detail.htm?si...d=296&sdid=104

Engelsk her:

http://www.pasazz.net/

Gammel 02-01-09, 01:21   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

http://www.sportmann.no/psnweb/?skin=np

Jeg liker tydeligvis å poste mange poster uten så mye på hver.

Gammel 02-01-09, 10:23   #34
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Det er en av de tingene jeg savner mest med å bo i Usa. Der har de noe for alle, uansett størrelse og kroppsform. Spesialbutikker i øst og vest, og generellt lett tilgang til store klær.

Jeg har tidligere handlet vintertøy hos Lands End (www.landsend.com) eller hos LL Bean (www.llbean.com). De leverer til Norge, og det er god kvalitet på tøyet de selger.

Lands End leverer på bare noen få dager. Jeg bestilte masse julegaver der mandag en uke før jul. Fredag, 4 dager senere fikk jeg esken levert på døra.

Håper dette kan hjelpe. Det er veldig frustrerende med det dårlige tilbudet vi har her i Norge.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 10:32   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I know. Dette har vært litt problematisk ift jobb i bhg også.

Det finnes jo alltid noe ræl, men sjeldent bra.

Her er softshellsjakke fra Ellos.
Går opp til str 48.

Og her er en "vevd vindbukse"...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 10:51   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å ja, sånne klær for de tynne feite det der.

Gammel 02-01-09, 10:53   #37
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

I know. Dette har vært litt problematisk ift jobb i bhg også.

Det finnes jo alltid noe ræl, men sjeldent bra.

Her er softshellsjakke fra Ellos.
Går opp til str 48.

Og her er en "vevd vindbukse"...

Takk for bilder, men desverre altfor smått. Problemet er jo at nesten alle klær stopper på 48 og det er en ganske normal størrelse i dag. Selv må jeg nok opp en del størrelser til desverre.

Gammel 02-01-09, 10:53   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Takk for bilder, men desverre altfor smått. Problemet er jo at nesten alle klær stopper på 48 og det er en ganske normal størrelse i dag. Selv må jeg nok opp en del størrelser til desverre.

Har du sjekket de klærne jeg linket til da?

Gammel 02-01-09, 10:57   #39
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har du sjekket de klærne jeg linket til da?

De var kjempefine. Det jeg syns er litt dumt er tanke på å prøve først. Jeg vil ha de i en butikk jeg, så jeg kan se. Størrelsen varierer så fryktelig fra nettbutikk til nettbutikk. Kan kjøpe samme størrelse i to forskjellige og ende opp med at det er for stort og for smått. Ikke lett det der.

Buksa var jo veldig fin, men hvordan er de i størrelsen? Jeg orker ikke at de er stramme rundt magen. For da er det ikke så lett å hjelpe småtroll på med ski, skøyter o.l når man skal bøye seg.

Gammel 02-01-09, 11:01   #40
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes du hørtes stilig ut! Ullkjole og kåpe på skøytebanen, det er det mer klasse over enn sånne goretex-klær (som strengt tatt er som polstra grilldresser uansett hva folk sier). Jeg har heller ikke "praktiske" vinterklær, og drar i akebakken iført olabukse (med ull under) og kåpe. Ikke er jeg spesielt tjukk heller.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.