|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg vil gjerne at dere skal løse mitt juledilemma!
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)
Og angående dette, siden det blir så vanskelig å pakke inn og sende tror jeg jeg lar det vær.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lurer på: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
Jeg har aldri før i mitt liv vært i kirken på julaften, men i år er det så viktig for meg... Kanskje fordi jeg føler meg nærmere Sigurd der? Vet ikke...
Du kjenner tydeligvis ikke svigermoren min.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Langtidssteking av det dere skal servere? Hvis dere skal ha ribbe kan dere også steke den opptil flere dager i forveien:
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
Det var jo en genial plan da. veldig Kirsebæraktig
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
1. Ribbe, medisterkaker, julepølse etc.
![]() |
#8 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oi, dette hørtes mye ut, ja. Typisk mannfolk å komme med sånt etter at man har invitert (hadde akkurat en episode nylig - dog bare naboer på besøk en lørdagskveld, men menyen måtte endres... Sist redigert av Sue : 11-12-06 kl 19:26. Årsak: Bare ser at jeg var treg til å svare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
X First Lady
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Lag ribben dagen i forveien og del den opp i stykker når den er avkjølt. Varm den opp like før servering m tilbehør julaften. Jeg prøvde det for et par år siden og skal gjøre dette i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
er her
|
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Vil i vertfall anbefale å lage mye i forveien.
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
1. Om du skal lage medisterkakene selv, gjør det nå. Potetene skrelles kvelden før. Gjerne sett deg foran tv med en stor balje og se en hyggelig julefilm slik at du får pulsen ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg har ikke så mange gode råd, men jeg vil gjerne sende deg en klem og ønske om en god julefeiring på tross av at det kan bli noe stressende i forkant.
![]() |
![]() |
#13 |
Bare sær
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg er alene med barna alle dager, og skal også ha huset fullt på julaften. Siden jeg har siste eksamen før jul 20. desember er det ikke tid til langvarige forberedelser heller.
![]() |
#14 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg ville prioritert kirkebesøk og gravlund i og med at det betyr mye for deg. Ribba kan stå i ovnen mens dere gjør unna kirken og gravlund, eller du kan steke den dagen i forveien som de over nevnte. Det kommer til å gå så bra så! Storvask er bedre å ta når gjestene har dratt. Sist redigert av Benzo : 11-12-06 kl 20:01. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Mora mi er en sånn som alltid har vært veldig stressa på julaften. Etter at barnebarna ble født, har hun forandret holdning. Nå har hun alt klart noen dager før: mat, rengjøring osv. Julaften feier vi gulvet så vidt og varmer maten, og ingen er stressa.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg skal ta alt dere sier til meg.
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|