Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva kan man finne på (som kjærester)?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 11:17   #1
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Hva kan man finne på (som kjærester)?

Har fått meg en ny kjæreste, har vært sammen bare 4-5 mnd nå. Men nå sier han at vi gjør så lite sammen, finner på så lite. Men hva kan vi finne på, hva pleier man å gjøre sammen. Jeg er ofte hjemme rundt fem hver dag, og han trener 3 dager i uken og jeg 1. Noen gode forsalg. Vi er 24 og 26 år.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 11:18   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?

Dere kan trene sammen.

Gammel 15-03-09, 11:20   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal det være uten barn da, eller?

Vi er ut og spiser, på kino, spiller spill med venner, går tur i marka. Ellers liker jeg godt å bade.

Helgesyssel er vel gjerne reise en eller annen plass f.eks...

Forøvrig så gjør vi veldig lite sammen som kjærester etter at vi fikk barn - da blir det mest alenetiden etter leggetid på ungene som er vår kjærestetid. Da blir det jo alt fra tv-titting til kos, egentlig.

Gammel 15-03-09, 11:21   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bowling, turer, kjøre biltur og se nye steder, restaurantbesøk, spillekvelder med venner, kino, konserter, stand-up, trening...

Gammel 15-03-09, 11:28   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Du har vel kanskje barn? Ikke så lett å finne på noe i uka etter jobben med barn, vel? Vi gjør ikke så mye på kveldene utenom middagslaging, lekser og storebror sin slalom og svømmeaktivitet...

MEN, når barna blir større og kan være litt mer hjemme alene, når de er (13+ kanskje.. ) så drømmer jeg om kinobesøk, show og å gå på små konserter ol. som poffer opp på mailen min innimellom, alà "Aktiv i OSLO"-mailer.

Gammel 15-03-09, 14:23   #6
Butterfly
Superaktiv

Butterfly er litt kul
Standard

Takk for svar. Ja jeg har ei datter og han har en gutt og ei jente. Jentene er 3 og han 1. Han har de hver onsdag og annenhver helg og jeg har min hele tiden. Så jeg syns det er litt vasnkelig å finne tid til bare oss for å gjøre masse ting.

Gammel 15-03-09, 14:25   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Takk for svar. Ja jeg har ei datter og han har en gutt og ei jente. Jentene er 3 og han 1. Han har de hver onsdag og annenhver helg og jeg har min hele tiden. Så jeg syns det er litt vasnkelig å finne tid til bare oss for å gjøre masse ting.

Jeg synes at tiden med små barn ikke er tiden for å ha så himla mye kjærestetid jeg da - men det blir kanskje litt annerledes når dere ikke har felles barn - jeg ser den. HAN må skaffe barnevakt - så kan dere jo finne på noe

Gammel 15-03-09, 14:27   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere kan finne på ting med barna vel?

Man har ikke masse tid til å gjøre ting sammen og alene når man har barn. Da er det mer om å gjøre å sprite opp den grå hverdagen hjemme, så godt det lar seg gjøre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 17:01   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hm, hvis du har barna hele tiden, så er det vel ikke så lett å finne på noe utenfor hjemmet, hvis du ikke har mye tilgang på barnevakt når de har sovnet da?
Men forslag: konserter, stand-up, revyer/show, fisketurer, gåturer, trening sammen, ski, sykling, jogging, bowling, kino, restaurant, helgeturer.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 18:41   #10
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva mener han at dere skal gjøre sammen da?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 18:57   #11
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Hva mener han at dere skal gjøre sammen da?

Ja, har du spurt han om det? Har ikke han forslag?
Du har jo rimelig god tilgang på barnevakt har du ikke? Så da kan han jo bare fyre løs med forslag...

Gammel 18-03-09, 11:51   #12
Butterfly
Superaktiv

Butterfly er litt kul
Standard

Jo har spurt han men han har egentlig ikke noen forslag selv, så vi får bare se. Får dra frem syklene snart

Gammel 18-03-09, 12:10   #13
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vært sammen i fire måneder? Ha sex, selvsagt.

Gammel 18-03-09, 16:33   #14
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva med å avtale ost og vin kveld etter leggetid? Eller krype sammen i armkroken med en film etter at barna er i seng?

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 16:37   #15
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man finne på (som kjærester)?

Jeg signerer de to over meg. Og kombiner de to også.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 16:38   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Lage mat sammen synes jeg er koselig. Eller rett og slett et brettspill, kakao med krem, og nystekte boller el.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 18:07   #17
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Har fått meg en ny kjæreste, har vært sammen bare 4-5 mnd nå. Men nå sier han at vi gjør så lite sammen, finner på så lite. Men hva kan vi finne på, hva pleier man å gjøre sammen. Jeg er ofte hjemme rundt fem hver dag, og han trener 3 dager i uken og jeg 1. Noen gode forsalg. Vi er 24 og 26 år.

Så kort fartstid sammen, så unge og allerede så "satte". Beklager om jeg høres surmaget ut nå. Men har du spurt han om hva han vil gjøre?

Det er jo aå mange muligheter, for ikke å snakke om artige ting å gjøre (les ha sex) eller kanskje dere kan ta med dere ungene ut og lage bål ved sjøen eller på fjellet. Hvorfor ikke trene sammen og gjerne ta med dere ungene på lasset?

Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 16:17   #18
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Lage god mat sammen og se en film, spille spill, gå ut på kino, ut å spise, kafe

Gammel 24-03-09, 00:15   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så ikke før nå at dere hadde så kort fartstid sammen. Det soleklare svaret er SEX, intet mer intet mindre.

Gammel 24-03-09, 10:30   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Fastslår at Blondie har kommet med det beste svaret. Sex - definitivt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.