|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Hva kan man finne på (som kjærester)?Har fått meg en ny kjæreste, har vært sammen bare 4-5 mnd nå. Men nå sier han at vi gjør så lite sammen, finner på så lite. Men hva kan vi finne på, hva pleier man å gjøre sammen. Jeg er ofte hjemme rundt fem hver dag, og han trener 3 dager i uken og jeg 1. Noen gode forsalg. Vi er 24 og 26 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?Skal det være uten barn da, eller?
![]() |
#4 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?Bowling, turer, kjøre biltur og se nye steder, restaurantbesøk, spillekvelder med venner, kino, konserter, stand-up, trening...
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?Du har vel kanskje barn? Ikke så lett å finne på noe i uka etter jobben med barn, vel? Vi gjør ikke så mye på kveldene utenom middagslaging, lekser og storebror sin slalom og svømmeaktivitet...
![]() |
#6 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?Takk for svar. Ja jeg har ei datter og han har en gutt og ei jente. Jentene er 3 og han 1. Han har de hver onsdag og annenhver helg og jeg har min hele tiden. Så jeg syns det er litt vasnkelig å finne tid til bare oss for å gjøre masse ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?
Jeg synes at tiden med små barn ikke er tiden for å ha så himla mye kjærestetid jeg da - men det blir kanskje litt annerledes når dere ikke har felles barn - jeg ser den. HAN må skaffe barnevakt - så kan dere jo finne på noe
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?Dere kan finne på ting med barna vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?Hm, hvis du har barna hele tiden, så er det vel ikke så lett å finne på noe utenfor hjemmet, hvis du ikke har mye tilgang på barnevakt når de har sovnet da?
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?
Ja, har du spurt han om det? Har ikke han forslag?
![]() |
#12 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?Jo har spurt han men han har egentlig ikke noen forslag selv, så vi får bare se. Får dra frem syklene snart |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester)?Jeg signerer de to over meg. Og kombiner de to også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester)?Lage mat sammen synes jeg er koselig.
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester)?
Så kort fartstid sammen, så unge og allerede så "satte". Beklager om jeg høres surmaget ut nå. Men har du spurt han om hva han vil gjøre? |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester)?Lage god mat sammen og se en film, spille spill, gå ut på kino, ut å spise, kafe
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva kan man finne på (som kjærester)?Jeg så ikke før nå at dere hadde så kort fartstid sammen. Det soleklare svaret er SEX, intet mer intet mindre.
![]() |
|
|