Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva kan man finne på (som kjærester)?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 14:23   #1
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?

Takk for svar. Ja jeg har ei datter og han har en gutt og ei jente. Jentene er 3 og han 1. Han har de hver onsdag og annenhver helg og jeg har min hele tiden. Så jeg syns det er litt vasnkelig å finne tid til bare oss for å gjøre masse ting.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 14:25   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man finne på (som kjærester) ?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Takk for svar. Ja jeg har ei datter og han har en gutt og ei jente. Jentene er 3 og han 1. Han har de hver onsdag og annenhver helg og jeg har min hele tiden. Så jeg syns det er litt vasnkelig å finne tid til bare oss for å gjøre masse ting.

Jeg synes at tiden med små barn ikke er tiden for å ha så himla mye kjærestetid jeg da - men det blir kanskje litt annerledes når dere ikke har felles barn - jeg ser den. HAN må skaffe barnevakt - så kan dere jo finne på noe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.