Hvordan holde orden i papirer?
Regninger, kvitteringer, postkort, brev, brosjyrer, menyer, garantier, visittkort, båtruter, forsikringspapirer, reklame, lesestoff, skatteinfo, informasjon fra telefonselskaper, strømleverandør, renovasjon, kommune, utklipp, fødselsattest, vielsesattest, info fra dåpen, bokklubb-info, info om diverse medlemskap, resepter, epikriser, vedtak fra diverse nav-avdelinger, attester, lønnslipper, årsoppgaver, bruksanvisninger, jobbnotater, studienotater, andre notater og MASSE MASSE mer.
Jeg blir gal hver gang jeg skal rydde i papirhaugene mine. Det hoper seg opp en papirhaug her hjemme på null komma niks. Jeg tror jeg har system på ting, jeg har hyllene fulle av permer og annen oppbevaring, men når jeg skal gå i gang å rydde går det helt i surr. Hvor har jeg huslån-papirer? Hvilken forsikring er dette da? Hvor ble det av den kjekke reisebrosjyren jeg tok vare på?
Hjelp meg 
__________________
doing the dishes while doing the dishes
|