Sv: Hvordan holde orden i papirer?
Jeg bruker permer. Brede permer.
En til regninger som er sortert med skilleark etter strøm, bank/lån, lønnslipper/lønnsforhøyelse, bil, telefon-mobil-data, bokklubb og andre nettkjøp, osv.. Der putter jeg også info/brev om fra de forskjellige selskap. Når permen begynner å bli full så kaster jeg bakfra innenfor de forskjellige bolkene..
Først i permen har jeg ubetalte regninger som er sortert etter forfall..
Men nå som regningene detter inn i innboksen så er jeg ikke like flink med å printe ut og putte i permen så da blir det jo heller ikke så mye papir å arkivere... (burde kanskje printe ut regningene for det og arkivere??!!
HAr en annen perm som jeg har delt inn i * litt sånn hobbyting, * en med fine bilder og løsninger i rom som jeg ser i reklame, blader som jeg drømmer om at jeg skal ha i hus, * private ting som dåpsattest og legebrev osv..
HAr en egen perm for hver av gutta og har delt den inn i forskjellige skilleark etter behov - som brev fra Nav, barnehagebrev, sfo info, invitasjoner til bursdager, . De står i et skap på soverommet som ingen andre ser..
Om du får mye postkort og brev så ville jeg hatt de i en fin eske som jeg kunne tatt frem av og til.
Jeg har en skuff hvor jeg har gamle lapper som ble sendt på U-skolen og vgs og portrettbilder, skoladagbøker hvor jeg limte inn alt av bilder fra TOPP osv. og brukte som dagbok og andre småbrev fra skoletiden og det er såå kos å rote litt oppi der innimellom.. 
Bjosjyrer og annet har jeg i en hylle ved sengen min..
TAr gjerne imot tips på andre løsninger jeg også.