|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: ForumfjasDet er altfor lite fjas her om dagen. Jeg kjeder meg. Alle folka bor jo i bloggene.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasJeg har mistet kontakt med min indre fjaser, merker jeg. Det er på tide å få den frem igjen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasAlle tråder kan avspores med behåer eller sex eller humor eller noe annet synes jeg. Nesten. |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: ForumfjasJeg synes en del av særpreget, humoren og snerten ved FP som helhet har forsvunnet inn i bloggene. Og der er det jo litt ymse hva man har tilgang til. Jeg synes det er synd. Jeg har også lagt merke til at ting (gjerne morsomme!) som kommer fra bloggene diskuteres ute i de åpne på en slik måte at man tar det som en selvfølge at alle har fått med seg den morsomme forhistorien. Det kan virke ekskluderende synes jeg.
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForumfjasJeg er ikke så veldig god til å fjase skriftlig på forum, men er veldig glad i å lese fjas
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Forumfjas
Det er jo ikke bra. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasJeg elsker også bloggene, men ser helt klart poenget med at hele sjappa blir preget av det som skjer der - også er det varierende hva de ulike har tilgang til. |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: ForumfjasMye av det morsomme har migrert inn i bloggene, ja.
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: ForumfjasHvis jeg skal være helt ærlig så er jeg litt redd for at FP-forumet ender opp litt sånn ordinært mammaforumaktig hvis humoren og det sære og spesielle forsvinner inn i lukkede blogger. Og det ramler inn mye rart (beklager, ikke meninga å støte noen
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: ForumfjasJeg synes det er lite fjas for tiden. Jeg synes det er dumt når skikkelige diskusjoner blir ødelagt av at folk fjaser, men samtidig så er det greit om diskusjoner har tørket opp så blir det litt avsporinger.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
Jeg er helt med på en generell oppfordring til de "etablerte" om å delta i tråder ute på forumet også.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: ForumfjasPoenget mitt er vel egentlig at jeg absolutt har stor glede av, og ikke minst nytte av, bloggfunksjonen, og har ingenting i mot den. Derimot har jeg sittet mye på hendene i forhold til sleivkommentarer i forumet, men helt ærlig synes jeg det blir kjedeligere av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Det er som Anders Lange (tror jeg det var) en gang sa om Carl Ivar (tror jeg det var): Du veit, når du henger ut ei fjøslykt en mørk høstkveld så vet du aldri hva som kommer flyvende. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
Jeg tror vi trenger å friske opp forumreglene - det er lov å avspore det meste, men ikke på krise- og sorgforumet. Der er det alvor. |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: ForumfjasJeg synes jeg har fjaset masse i det siste jeg. Råse vin og lilla bh'er var da en "diskusjon" som var åpen for de fleste.
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasTjorven - vi har tråden om høyre og frp stemmer. |
![]() |
![]() |
|
|