Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 15:09   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Jeg synes det er lite fjas for tiden. Jeg synes det er dumt når skikkelige diskusjoner blir ødelagt av at folk fjaser, men samtidig så er det greit om diskusjoner har tørket opp så blir det litt avsporinger.

Men selv om det er mange som liker litt fjas, så blir de sure kommentarene fra de som ikke liker det i det hele tatt overskyggende. Da blir det helst til at man går dit man vet at alle synes det er ok. Kanskje vi burde tagge tråder med fjas sånn at surpompsild kan holde seg unna?

Gammel 01-09-09, 15:13   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det er lite fjas for tiden. Jeg synes det er dumt når skikkelige diskusjoner blir ødelagt av at folk fjaser, men samtidig så er det greit om diskusjoner har tørket opp så blir det litt avsporinger.

Men selv om det er mange som liker litt fjas, så blir de sure kommentarene fra de som ikke liker det i det hele tatt overskyggende. Da blir det helst til at man går dit man vet at alle synes det er ok. Kanskje vi burde tagge tråder med fjas sånn at surpompsild kan holde seg unna?

Jeg tror vi trenger å friske opp forumreglene - det er lov å avspore det meste, men ikke på krise- og sorgforumet. Der er det alvor.

Også kan man kanskje lage et opplegg for at HI skriver noe om å unngå fjas i HI hvis det er en sak som skal diskuteres som er så viktig for noen at det er viktig å unngå fjasing.

Jeg for min del liker fjasing veldig godt. Det er de utrolig velformulerte, totale punkteringene av argumentasjonsrekker skrevet med snert og innsikt som gjør at jeg er storfan av fp.

Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 17:54   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Den er jeg enig i. I starten synes jeg det var litt vel mye fjas av og til, som ødela en god diskusjon. Men det gikk seg litt til, og nå har det på en måte gått for langt. Fjaset kommer liksom ikke helt i gang.

Men personlig henger jeg ikke på så mye fjas-blogging heller jeg da. Og det at forum av og til er kjedelig, er vel ganske normalt? Sånt går jo i bølger, og et forum er jo dynamisk.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.