|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi gifter oss til sommeren. Vi skal ha en passe uformell bryllupsfest på en skihytte, med treretters middag relativt tidlig på ettermiddagen, kaker og kaffe litt senere.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Suppe med godt brød om fredagen. Og pølse/lompe er verdens beste nattmat, alltid. På andreplass sildebord.
![]() |
![]() |
#3 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi hadde pølse m/brød til nattmat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Jeg kan sterkt anbefale denne til nattmat:
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Jeg stemmer for pølser som nattmat. Grilling på fredag, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Kjøttsuppe til nattmat.
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi hadde spekemat på bli kjent festen. Veldig enkelt og greit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi hadde pølse med brød + tilbehør til nattmat (agurksalat, rekesalat etc). Og det er ALLTID poplært
![]() |
#9 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Takk for tips, supert!
Det kan jeg godt!
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Kjøttpølse på gaffel, medisterkake på gaffel, med flatbrød til.
![]() |
![]() |
#11 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi hadde pastasalat som nattmat i vårt bryllup. Var veldig godt, og vi slapp å tenke på tilbereding og evt. oppvarming.
![]() |
#12 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Pasta Bolognese til nattmat.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi hadde pølse med lompe til nattmat. Det var supert. Festen var godt i gang og folk var ikke egentlig så sultne, men syntes det var godt med noe lite salt. Vi satte frem en stor kjel med grillpølse og en med wiener. I tillegg så satte vi bare frem ketchup og sennep i tillegg til brød/lomper. Jeg synes jo sodd er supergodt så det kunne jeg fint servert på fredagen. Ev spekemat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?
Huff, jeg hadde fått angst av å vite at jeg skulle koke pasta al dente til en haug mennesker i ikke-edru tilstand. :angst: Jeg er IKKE god på timing når jeg er brisen. Og dessuten krever det mye plass/gryter å koke så mye pasta uten at den klistrer seg.
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?
Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Så koselig at du skal gifte deg, Anikka!
![]() |
#17 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi valgte å ikke ha suppe som nattmat, for da ble det så innmari avbrekk i festen for å sette seg for å spise liksom. Så vi hadde pølse i lompe / brød, og det er utrolig digg på natten!
![]() |
#19 |
*_*
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Vi hadde store fat med påsmurte rundstykker som ble satt fram til nattmat. Vi hadde hyret inn servitører til middagen, og de smurte på rundstykkene og trakk over plastfolie før de reiste hjem, så når det var tid for å spise nattmat gikk vi og hentet de ferdige brettene. Det var utrolig godt og metter bra, i tillegg til at man slipper å sette seg ned for å spise det.
![]() |
![]() |
#20 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Bryllup: Mat til nattmat og bli-kjent-fest?Så utrolig koselig at dere skal gifte dere
![]() |
![]() |
|
|