Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 15:00   #181
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. Luremus. Det var ikke et korsett i sikte i de siste ca 6000 innleggene/kommentarene, i hvert fall.

Jeg har da selvfølgelig sensurert. :hmpf:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:01   #182
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Hmpf selv.

Gammel 02-09-09, 15:02   #183
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå er jeg fullstendig klar over at jeg er sær, men innimellom syns jeg at bloggene gir meg litt barneskolefølelse: "får jeg lov å leke med deg? Vil du være vennen min?" - Sånn i og med at de fleste er lukkede, og man må "tigge" seg tilgang.

Derfor jeg ikke har tilgang til noen. (Utenom Skilpadda sin da, og sikkert en del andre som jeg ikke har funnet ut enda.) Jeg tigger aldri. Folk bør tigge meg om å komme og lese bloggen deres.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Er det mulig, rine?
Have you lost the touch?

Synes du? Neida, trenger bare noe jeg gidder å engasjere meg i. Er det ikke noen som kan si noe provoserende, belærende eller utrolig dumt snart da?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er i grunnen enig i det. Jeg har lukket blogg, men halve FP hadde jo tilgang på et tidspunkt da jeg drev på og blottet puppene. Akkurat det virket tydeligvis særdeles motiverende mht å tigge tilgang

:sjokkert over Milfrids puppeblogg:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:05   #184
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

DEr det ikke noen som kan si noe provoserende, belærende eller utrolig dumt snart da?

Jeg trodde det var din jobb?

Anyhow, med tanke på bloggtilgang, jeg gidder ikke PM-e hver pokkerns forumist og spørre "hei, har du lyst til å lese bloggen min?" Dog er det stort sett ikke verre enn å spørre, så får man tilgang. Eller sutre i tråd, som Mauser.

(Og tilgangslisten er svært dynamisk, jeg vil ikke ha for mange silent readers, all den tid det er en del detaljert om mitt liv som kommer frem der.)

Gammel 02-09-09, 15:05   #185
Slettet bruker
Passiv

Standard

Asså, jeg har jo min blogg. Men den handler jo mest om meg. Noen ganger ganske personlige ting som betyr svært mye for meg. Derfor er den lukket. Men jeg setter jo ikke opp alle brukerne med tilgang på den rett og slett fordi jeg vel neppe ser for meg at hele fp har så stor interesse av meg egentlig. Hadde det vært en temablogg hadde det nok vært litt annerledes, men når det er min helt mememe-blogg som attpåtil ikke finnes morsom så er det ikke noe jeg regner med at det er enorm interesse for. Men for meg er det selvsagt veldig interessant da. :ego:

Og siden det hender jeg skriver dypt personlige ting i den, så slipper jeg ikke inn absolutt alle heller. Jeg vil kjenne folk såpass at jeg føler jeg vet ca hvem de er før de får se.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:06   #186
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Helt sikker = Store Norske, ja?

Og gjett hvem som fikk -incidenten inn i SNL?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:07   #187
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Og gjett hvem som fikk -incidenten inn i SNL?

Jeg trenger en link, kjenner jeg.

Gammel 02-09-09, 15:11   #188
Skvetten
Passiv

Standard

Anyhow, med tanke på bloggtilgang, jeg gidder ikke PM-e hver pokkerns forumist og spørre "hei, har du lyst til å lese bloggen min?" Dog er det stort sett ikke verre enn å spørre, så får man tilgang. Eller sutre i tråd, som Mauser.

Gidder du ikke det?
Hva om du nå, etter denne tråden får henvendelser fra noen du ikke vet stort om som tigger tilgang?

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:12   #189
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Gidder du ikke det?
Hva om du nå, etter denne tråden får henvendelser fra noen du ikke vet stort om som tigger tilgang?

Njah, det er litt opp og ned, om det er et nick jeg aldri har sett før er det uaktuelt.

Gammel 02-09-09, 15:14   #190
Slettet bruker
Passiv

Standard

Gidder du ikke det?

Da er det nei.
Jeg har et par topphemmelige krav som må innfris før jeg gir tilgang. :nazi:

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:18   #191
Skvetten
Passiv

Standard

Njah, det er litt opp og ned, om det er et nick jeg aldri har sett før er det uaktuelt.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Da er det nei.
Jeg har et par topphemmelige krav som må innfris før jeg gir tilgang. :nazi:

Har vært i den problemstillingen et par ganger og jeg har da valgt å ikke ta vedkommende inn i bloggen. Jeg er stygge-megga som ikke vil ha alle i bloggen sin, ja og så er jeg litt paranoid også da.

Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 10:45   #192
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde det var din jobb?

(Og tilgangslisten er svært dynamisk, jeg vil ikke ha for mange silent readers, all den tid det er en del detaljert om mitt liv som kommer frem der.)

Ja, men til og med jeg kan slippe opp for dumme og provoserende ting å si.

Ang. silent readers: Jeg husket brått på at jeg fikk tilgang til en blogg her en gang (sikkert et år siden) og når jeg nå sjekket, hadde jeg ikke tilgang lenger. Antagelig fordi vedkommende har trodd at jeg var en sånn SR. Faktum er at jeg hadde glemt hele bloggen, og bare har vært der en gang. (Den dagen jeg fikk tilgang. ) Poenget: Det er sikkert ikke alle som har tilgang på bloggene som leser dem "on a daily basis", vil jeg tro. For meg er det relativt uinteressant å høre mennesker som jeg, tross alt, ikke kjenner legge ut om små og store ting i livet sitt. Jeg skjønner at det kan være artig hvis man kjenner bloggeren altså, (eller i det minste vet hvem h*n er,) men for de fleste andre tipper jeg det kan bli kjedelig i lengden. Med mindre bloggeren skriver veldig bra, og om litt andre ting enn hva h*n har spist til frokost, da kunne jeg tenkt meg å lese uansett.

Gammel 03-09-09, 10:54   #193
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det er helt sikkert noen av de jeg har fjernet som bare ikke har giddet å lese også, det har egentlig fint lite å si, men jeg har mange på lista, og liker at jeg har en viss oversikt over hvem de er på den ene eller andre måten.

Gammel 03-09-09, 10:55   #194
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Det er helt sikkert noen av de jeg har fjernet som bare ikke har giddet å lese også, det har egentlig fint lite å si, men jeg har mange på lista, og liker at jeg har en viss oversikt over hvem de er på den ene eller andre måten.

Det skjønner jeg godt.

Gammel 03-09-09, 17:32   #195
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

: For meg er det relativt uinteressant å høre mennesker som jeg, tross alt, ikke kjenner legge ut om små og store ting i livet sitt. Jeg skjønner at det kan være artig hvis man kjenner bloggeren altså, (eller i det minste vet hvem h*n er,) men for de fleste andre tipper jeg det kan bli kjedelig i lengden.

Jeg tenker helt motsatt. Jeg liker å lese om livet til Smilefjes og Kaprifol (og mange andre), selv om jeg aldri har møtt dem. Det de deler fra livet sitt har fått meg til å tenke og se ting i nye perspektiver og jeg føler meg ydmyk som får lov til å lese. Andres historie utvider horisonten min og jeg lærer utrolig mye av andre menneskers liv og leven.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 18:30   #196
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tenker helt motsatt. Jeg liker å lese om livet til Smilefjes og Kaprifol (og mange andre), selv om jeg aldri har møtt dem. Det de deler fra livet sitt har fått meg til å tenke og se ting i nye perspektiver og jeg føler meg ydmyk som får lov til å lese. Andres historie utvider horisonten min og jeg lærer utrolig mye av andre menneskers liv og leven.

Tusen takk, det var veldig pent sagt.

Jeg liker bare bedre og bedre å lese det du skriver om andre jeg. Du skriver så pent om andre mennesker at jeg synes jeg tar det til meg som om det skulle vært til meg når det ikke er det til og med.

Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 18:34   #197
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg liker bare bedre og bedre å lese det du skriver om andre jeg. Du skriver så pent om andre mennesker at jeg synes jeg tar det til meg som om det skulle vært til meg når det ikke er det til og med.

Takk, SM, men jeg er ikke helt sikker på om alle er så enig med deg. Jeg prøver jo å skrive pent til andre (i alle fall til de jeg liker), men av og til har jeg en liten djevel på høyre skulder.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 19:05   #198
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker som 007. Jeg hadde ikke giddet å være her hvis ikke.

Sist redigert av Skremmern : 03-09-09 kl 19:18.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 14:36   #199
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angående å være en silent reader. Det forplikter tydeligvis å få tilgang til blogger da? Jeg har ikke nok tid til å kommentere alle blogger, og ikke alle interesserer meg voldtsomt heller, på tross av at jeg skummer igjennom noe i ny og ne.

Bør man ta et valg om å ikke være en del av bloggorama da eller?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 14:39   #200
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iallfall tatt et valg om å ikke komme med denne idiotiske håndsopprekningen når folk skriker om at bloggen skal stenges. Ei heller bryr jeg meg om folk er interesserte i min, de som får adgang får adgang uavhengig av prikking og juhuing.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.