|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForumfjasHmpf selv.
![]() |
#183 |
Halloen!
![]() Sv: Forumfjas
Derfor jeg ikke har tilgang til noen. (Utenom Skilpadda sin da, og sikkert en del andre som jeg ikke har funnet ut enda.) Jeg tigger aldri.
Synes du?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
Jeg trodde det var din jobb? |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasAsså, jeg har jo min blogg. Men den handler jo mest om meg. Noen ganger ganske personlige ting som betyr svært mye for meg. Derfor er den lukket. Men jeg setter jo ikke opp alle brukerne med tilgang på den rett og slett fordi jeg vel neppe ser for meg at hele fp har så stor interesse av meg egentlig. Hadde det vært en temablogg hadde det nok vært litt annerledes, men når det er min helt mememe-blogg som attpåtil ikke finnes morsom så er det ikke noe jeg regner med at det er enorm interesse for. Men for meg er det selvsagt veldig interessant da. :ego: |
![]() |
![]() |
#186 |
kamerat
|
Og gjett hvem som fikk
![]() |
#188 |
Passiv
|
Gidder du ikke det? |
![]() |
![]() |
#190 |
Passiv
|
Da er det nei. |
![]() |
![]() |
#191 |
Passiv
|
Har vært i den problemstillingen et par ganger og jeg har da valgt å ikke ta vedkommende inn i bloggen. Jeg er stygge-megga som ikke vil ha alle i bloggen sin, ja og så er jeg litt paranoid også da. |
![]() |
![]() |
#192 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Sv: ForumfjasDet er helt sikkert noen av de jeg har fjernet som bare ikke har giddet å lese også, det har egentlig fint lite å si, men jeg har mange på lista, og liker at jeg har en viss oversikt over hvem de er på den ene eller andre måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Halloen!
Det skjønner jeg godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
© All rights reserved
|
Jeg tenker helt motsatt. Jeg liker å lese om livet til Smilefjes og Kaprifol (og mange andre), selv om jeg aldri har møtt dem. Det de deler fra livet sitt har fått meg til å tenke og se ting i nye perspektiver og jeg føler meg ydmyk som får lov til å lese. Andres historie utvider horisonten min og jeg lærer utrolig mye av andre menneskers liv og leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#197 |
© All rights reserved
|
Takk, SM, men jeg er ikke helt sikker på om alle er så enig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Pauset
|
![]() Sv: ForumfjasAngående å være en silent reader. Det forplikter tydeligvis å få tilgang til blogger da? Jeg har ikke nok tid til å kommentere alle blogger, og ikke alle interesserer meg voldtsomt heller, på tross av at jeg skummer igjennom noe i ny og ne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: ForumfjasJeg har iallfall tatt et valg om å ikke komme med denne idiotiske håndsopprekningen når folk skriker om at bloggen skal stenges. Ei heller bryr jeg meg om folk er interesserte i min, de som får adgang får adgang uavhengig av prikking og juhuing.
![]() |
|
|