Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 23:08   #221
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg blingsa litt på lil'c sitt siste innlegg og trodde et øyeblikk at Karsten Isachsen skulle være med på treff.

Gammel 18-03-07, 23:09   #222
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg blingsa litt på lil'c sitt siste innlegg og trodde et øyeblikk at Karsten Isachsen skulle være med på treff.

Isachsen i slåbrokk på Holmsbu!

Gammel 18-03-07, 23:09   #223
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hørt at det er ganske dødt i baren der, men det er klart når vi kommer blir det noe annet...

Jeg tror IKKE det blir dødt i baren.

Gammel 18-03-07, 23:10   #224
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Da blir jeg hvertfall med!

Gammel 18-03-07, 23:11   #225
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne tenkt meg å truffet svært mange av dere! Jeg trives så godt her inne.

Skal jeg nevne noen, må det bli Gnuri, Monsoon og Xian .

Gammel 18-03-07, 23:11   #226
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Da kommer jeg!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:11   #227
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Da kommer Tinetoff og hele litteraturhjørnet!

Gammel 18-03-07, 23:12   #228
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*savneroppkastsmilien*

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:12   #229
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Xian er det altfor lenge siden jeg traff, kommer jeg på. Og så er det litt trist at jeg visst ikke kommer til å få møte Kif, siden det forutsetter Aylar, og jeg tror nesten jeg må trekke grensen akkurat litt før der. Ja ja.

Gammel 18-03-07, 23:14   #230
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å være litt seriøs, har jeg lyst til å møte @nne, siden hun bor i samme by som meg ...

Gammel 18-03-07, 23:29   #231
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kan godt ta med Isachsen for min del!

Fra spøk til revolver, tror dere hotellopphold/spa gjør at færre blir med? Med tanke på penger og sånt. Selv synes jeg det høres fryktelig deilig ut altså, men jeg skjønner at det kanskje blir et større steg for en del både pengemessig og for oppmøte - sammenlignet med å ta for oss en restaurant/cafe i Oslo.

Gammel 18-03-07, 23:31   #232
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å svare seriøst; jeg hadde aldri satt av en hel helg på SPA-hotell for å treffe en gjeng fra et nett-forum.
Litt mer casual passer meg bedre, da kan jeg lettere stikke av hvis Sitronen viser seg å være like slem i virkeligheten.

Gammel 18-03-07, 23:31   #233
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

tror dere hotellopphold/spa gjør at færre blir med? Med tanke på penger og sånt.

Jeg skal finansiere det med å selge kondomer tenkte jeg..... Kanskje jeg skal stille meg opp på Blindern en dag

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:31   #234
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fra spøk til revolver, tror dere hotellopphold/spa gjør at færre blir med? Med tanke på penger og sånt. Selv synes jeg det høres fryktelig deilig ut altså, men jeg skjønner at det kanskje blir et større steg for en del både pengemessig og for oppmøte - sammenlignet med å ta for oss en restaurant/cafe i Oslo.

Jeg er student, så kommer nok ikke da.
Ikke for å være ekkel, men å bruke så mye penger på å treffe folk jeg ikke kjenner er ikke aktuelt her.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:33   #235
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror du har rett, det er enklere å møte opp på en restaurant. Spesielt for lommeboka.

Jeg har mer og mer lyst, jeg.

Selv om Blondie påstår at dere er skumle.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:37   #236
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Er vel fare for at det hadde blitt et svakt oppmøte ja. Treffes på en restaurant i Oslo er nok bedre da.

Gammel 18-03-07, 23:42   #237
Mimi
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2007
Mimi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem på FP skulle du gjerne truffet?

Ooooh, TREFF???!!!
Jeg kjenner ingen her og har ikke truffet noen herfra. Ikke har jeg skrevet her så lenge heller, men jeg simpelthen ELSKER treff!!! Og mennesker. Og jeg er nysgjerrig på ALLE!

Mimi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:43   #238
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt mange og vil gjerne møte flere.
Har truffet min beste vennine på nett.

Gammel 18-03-07, 23:49   #239
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sitron

Elin

Gammel 19-03-07, 00:11   #240
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare jeg som forbinder folkehøyskole med hasj og dank? *fordomsfull*

Ja. Jeg drev verken med dank eller hasj.

Det er endel jeg er nysgjerrige på, men jeg har ikke tid til å begynne å ramse opp akkurat nå, da bare glemmer jeg noen. Kanskje imorgen?
Det er iallefall mulig at jeg møter Zol siste helgen i april?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.