Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 22:44   #181
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Jeg ble så ivrig at det stokket seg.

Gammel 18-03-07, 22:45   #182
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Irma, skoletreff tror jeg nok utgår, med mindre det skal være et treff med null alkohol og røyking. Det er nemlig ikke lov til å nyte alkohol på skolers område eller røyke. Dvs. at man må utenfor skolens område for å røyke og for å drikke, regner med at det er uaktuelt.

Vi trenger ikke fortelle rektor om sprit, røyk og kliningsplaner. Jeg husker iallefall at skoleballet på ungdomsskolen inneholdt alt dette.

Treffet hørtes spenstig ut DM!

Gammel 18-03-07, 22:45   #183
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, eller forlkehøgskulen i Sogndal i sommer.

Da kommer jeg ihvertfall.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:45   #184
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Er dette Fps raskest voksende tråd? Jeg rekker jo ikke lese to sider før det har kommet en ny...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:45   #185
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble så ivrig at det stokket seg.

Ellers hadde en Forkle-høgskule gjort seg. Mange flinke kokker her inne.

Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:46   #186
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Ellers hadde en Forkle-høgskule gjort seg. Mange flinke kokker her inne.

Her inne? Bor du i Sogndal også?

Gammel 18-03-07, 22:47   #187
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Eh, FP mente du.

Gammel 18-03-07, 22:47   #188
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare jeg som forbinder folkehøyskole med hasj og dank? *fordomsfull*

Gammel 18-03-07, 22:47   #189
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Så du vil kun møte forumister som begynner på A? Diskriminering!

Fanken. Heter ikke du A' nabojenta?

Gammel 18-03-07, 22:47   #190
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Det er mange her jeg kunne tenkt meg å møte. Noen er jeg nok mer nysgjerrig på enn andre, men samtidig er det helt sikkert mange flotte og spennende mennesker blant dem som kanskje ikke utmerker seg mest her inne. Det hadde nok vært gøyalt med et treff en gang. Om jeg tør.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:48   #191
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Her tar det helt av og etter vendingen å dømme, går jeg defintivt ikke glipp av neste store treff! Never!

Gammel 18-03-07, 22:49   #192
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Fanken. Heter ikke du A' nabojenta?

Selvfølgelig!

Gammel 18-03-07, 22:50   #193
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Er dette Fps raskest voksende tråd? Jeg rekker jo ikke lese to sider før det har kommet en ny...

Og det helt uten krangling.

Det er ren og skjær våryrhet I can feel it in the air...

Gammel 18-03-07, 22:51   #194
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk traumatiske ungdomsskolebilder på netthinnen, jeg nå - overnatting på strandmadrasser i gymsal, gryterett, klinedanser og klikkdannelser. Den gangen kom jeg alltid hjem ukyssa og snusfornuftig med mesteparten av lommepengene i behold. Denne gangen kan jeg heldigvis la väre å melde meg på turen. Noen fordeler skal man da ha med å väre "voksen".

Gammel 18-03-07, 22:51   #195
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er det bare jeg som forbinder folkehøyskole med hasj og dank? *fordomsfull*

Jeg gjør ikke det

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:52   #196
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte jo å nevne at jeg er veldig nysgjerrig på Pastill. Jeg er jo tross alt iddjåten hennes.

Gammel 18-03-07, 22:52   #197
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Og det helt uten krangling.

Det er ren og skjær våryrhet I can feel it in the air...

Nesten 200 innlegg på to timer, og ingen krangling.

Gammel 18-03-07, 22:53   #198
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten 200 innlegg på to timer, og ingen krangling.

Kjedelig.

Jeg vil ha alkoholfritt treff en formiddag på menighetshuset!

Gammel 18-03-07, 22:54   #199
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Ble litt flau i begynnelsen av tråden, men det ble en bra tråd til slutt dette. (Eller, hva vet jeg egentlig. Den har antageligvis ikke tatt helt slutt enda.)

Gammel 18-03-07, 22:54   #200
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Veldig mange jeg også kunne tenkt meg å møtt. Folkehøyskole hørtes ikke så dumt ut nei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.