Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 15:06   #281
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Nå har jeg lest hele tråden () og er litt sur for at jeg IKKE var på nett i går kveld ().

Men.. jeg har allerede rukket møtt ganske mange herfra! Og kunne veeeeldig gjerne tenkt meg møte flere !

Og den festen!! Den har jeg bare SÅ lyst på nå da! Uansett om det blir leirskole eller spa! Og jeg kan gjerne spre både glede og styre en treningsøkt. Og blir så klart med på klinings!

Må også si at jeg gleder meg til en gang å møte:

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen
Vanilja
Pastill
Pope

... nei, denne lista blir uendelig lang!! Jeg er nysgjerrig på mange jeg! : oversosial :

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 15:11   #282
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg vil. og jeg gleder meg veldig til å treffe deg, alltid spennende å bli kjent med nye mennesker,

Jeg gleder meg jeg og. Ja, nå har vi en liten avtale i mai. Kanskje det er noen andre fra våre trakter som også vil? Tror ikke det er mange da men.......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 15:14   #283
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Må også si at jeg gleder meg til en gang å møte:

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen
Vanilja
Pastill
Pope

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 16:12   #284
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Jeg er nysgjerrig på Myrsnipa jeg!

Snipa: Kommer du???
Ellers er jeg nysgjerrig på Vimjer, Angelique, Desembermamma, Hønni, Clubby, Jålebeinet, Missa, Tutta (heia Lyn) Padda, Veronal og Irma.

Jeg har møtt IRL:

Mammatherese
Sannermor
Majsa
Benzo (tror jeg)
Solen
Inagh
Mammami
Madam Mim (hun er slett ikke skummel, bare helt skjønn og herlig )
Scarlett
Divine
Arken
Hobbes
Mamsen
Bønna

Noen glemte da?

Har vi møttes?
Hvilket nick gikk du under da?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 16:38   #285
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Pigalle er desverre stengt!

For godt? Pusser de ikke bare opp?

Gammel 19-03-07, 17:05   #286
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hold an!!

Siden jeg ikke drikker særlig er dere nødt til å ha med meg uansett hvor dere skal.
Dere trenger noen til å holde dere på panna når dere spyr, noen å legge hodet på skulderen til når dere fyllesipper, og noen til å si at nok er nok.

Gammel 19-03-07, 17:09   #287
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har truffet temmelig mange tidligere.

Vil gjerne treffe Clubby, HP og Benmurphy.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 17:16   #288
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Du vil treffe gutta ja ...

Gammel 19-03-07, 17:19   #289
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

jeg skal faktisk snart treffe DM og HP.

Gammel 19-03-07, 18:20   #290
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

For godt? Pusser de ikke bare opp?

Joda.. men de åpner ikke tidsnok til treffet

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Gammel 19-03-07, 18:21   #291
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Du vil treffe gutta ja ...

Har møtt en av gutta .

Gammel 19-03-07, 19:04   #292
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh.

Jeg er pinlig nysgjerrig på Vimsen, Sitron, Skilpadda, Mim, Saint, Kirsebær, Liven, Desembermamma og alle de andre nickene som går igjen både her og der.

Føniks og Adrienne har jeg den ære av å kjenne IRL også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 19:05   #293
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pøh.

Jeg er pinlig nysgjerrig på Vimsen, Sitron, Skilpadda, Mim, Saint, Kirsebær, Liven, Desembermamma og alle de andre nickene som går igjen både her og der.

Føniks og Adrienne har jeg den ære av å kjenne IRL også.

Ditto.
Du, jeg, Ryli, noen (mange) pils og litt fotballprat - det hadde vært no`.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 19:14   #294
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ditto.

Pils er jeg med på . Selv om jeg ikke står på lista..
Men fotball?

Gammel 19-03-07, 19:16   #295
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ditto.

Er jeg eksludert fordi Sogndal er i Adecco?

Gammel 19-03-07, 19:17   #296
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Er jeg eksludert fordi Sogndal er i Adecco?

Må være fordi du ikke drikker pils tenker jeg da?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 19:18   #297
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Nenne og Eria står høyt på liste over "ønsker møte med".
Ellers er jeg veldig nysgjerrig på de fleste jeg ikke har møtt fra før av.
Jeg er ennå ganske nysgjerrig på de jeg faktisk har møtt også.
Kunne godt ha tenkt meg å bli bedre kjent med dem, det blir som regel veldig kort tid å bli kjent på, når en er på slike treff.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 19:18   #298
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Det finnes da Clausthaler.

Gammel 19-03-07, 19:20   #299
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det finnes da Clausthaler.

Å ja!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 19:21   #300
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

..men ser jo at det ikke er noen som gjerne skulle ha møtt meg..

Jo, jeg vil, men har jo truffet deg før også .

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.