Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 22:13   #121
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Og zol har jeg også møtt, men hun husker ikke meg.

Jeg husker deg. I en vag liten tåke. Ikke min skyld at dere hadde dopet meg ned kraftig natta før

Jeg møter gjerne nye folk. Mange her inne fra - både de jeg ikke har møtt, og de jeg har møtt, men ikke fikk snakekt nok med. Som regel blir jeg positivt overrasket. Og innimellom, hvert skuddår omtrent, hender det at jeg møter noen forumvenninner som blir veldig nære RL venninner. Fks Saint og Acsa

Kif er litt sånn Fantastisk og Skummel. Kunne gjerne møtt henne, men ville kanskje foretrukket en natt hos Sannemor først ( ). Sånn at jeg fikk tilført litt is i magen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:13   #122
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Må bare innrømme at jeg glemte deg!

Og zol har jeg også møtt, men hun husker ikke meg.

Glemt?

Må jo innrømme, at jeg lurer litt på deres oppfatning av meg. Hva slags type person er jeg i deres øyne? Hva gjør MEG til Nabojenta? Hadde vært morsomt å få noen som IKKE har møtt meg til å beskrive meg, på en måte.

Dere som IKKE har møtt meg, beskriv meg. (Og vær ærlige!)

Gammel 18-03-07, 22:13   #123
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Kan jeg også få stille opp? Vandrende gjennom den "tyste" forsamlingen iført cowboyhatt, cowboyboots og boxer... med whiskeyflasken i den ene hånden og sneipen i den andre.... en skikkelig Pierce Brosnan fra Matador...

Ikke glem discokulen er du snill

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:13   #124
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Selvsagt.
Og vi bør vel vise legitimasjon?

Nei, legimitasjon.

Gammel 18-03-07, 22:14   #125
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg også få stille opp? Vandrende gjennom den "tyste" forsamlingen iført cowboyhatt, cowboyboots og boxer... med whiskeyflasken i den ene hånden og sneipen i den andre.... en skikkelig Pierce Brosnan fra Matador...

...før du rir inn i solnedgangen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:15   #126
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, pokker heller; jeg vil nevne noen.

Kaz (vi må snakke sko)
LaLuna (snakke fag og 80-tallsquizlag)
Sannemor
Desembermamma
Nooria
Hønni og Clubby (uten kidsa våre)
Iset (for å snakke om hennes fantastiske pizzakjøttboller)
Guniss
Haugtussa
Canisa
MokkMokk (siden vi var i samme barselklubb på SM/NM, men aldri har møttes)
Saint
Elin (helst hjemme hos henne )
Miss Norway
Angelique

og maaange flere.

Irma; partyforslaget ditt høres topp ut! You fix!

Gammel 18-03-07, 22:15   #127
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er nysgjerrig på Myrsnipa jeg!

Snipa: Kommer du???
Ellers er jeg nysgjerrig på Vimjer, Angelique, Desembermamma, Hønni, Clubby, Jålebeinet, Missa, Tutta (heia Lyn) Padda, Veronal og Irma.

Jeg har møtt IRL:

Mammatherese
Sannermor
Majsa
Benzo (tror jeg)
Solen
Inagh
Mammami
Madam Mim (hun er slett ikke skummel, bare helt skjønn og herlig )
Scarlett
Divine
Arken
Hobbes
Mamsen
Bønna

Noen glemte da?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:16   #128
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Nei, legimitasjon.

Slutt 'a, det heter legitimangsjon! Så det så.

Gammel 18-03-07, 22:16   #129
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange mannfolk har vi egentlig? Med tanke på polonesen (og folkedansen) tenker jeg på. :hm. Nå har jeg forstått at FP-folket er et ganske frilynt folkeslag, så da går det vel ganske greit med jente-leier-jente?

Gammel 18-03-07, 22:17   #130
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Det er mange her inne jeg gjerne skulle ha møtt!

..men ser jo at det ikke er noen som gjerne skulle ha møtt meg..

Gammel 18-03-07, 22:18   #131
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå har jeg forstått at FP-folket er et ganske frilynt folkeslag, så da går det vel ganske greit med jente-leier-jente?

Jeg ville tilogmed foretrekke det. :frilynt:

Gammel 18-03-07, 22:18   #132
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Slutt 'a, det heter legitimangsjon! Så det så.

Nei, det heter seff "legg".

Gammel 18-03-07, 22:18   #133
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange mannfolk har vi egentlig? Med tanke på polonesen (og folkedansen) tenker jeg på. :hm. Nå har jeg forstått at FP-folket er et ganske frilynt folkeslag, så da går det vel ganske greit med jente-leier-jente?

Gammel 18-03-07, 22:18   #134
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og ikke trenger du kondomer heller.

Hvor skal jeg ellers gjøre av klisset?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Du nei, du skal jo ha disco i gymsalen!

:multitasking:

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ikke glem discokulen er du snill

Er så bleik nå at jeg kunne blitt tatt for å være en da..

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

...før du rir inn i solnedgangen?

I'm a poor lonesome cowboy, and I'm a long long way from home

Gammel 18-03-07, 22:18   #135
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ja, så skal jeg komme da, Kif!

AHA!! Jeg visste du var dum! Gotcha.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:18   #136
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er singel. Må være noen bra sjekkeemner skal det bli fæst.

:harry:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:19   #137
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg husker deg. I en vag liten tåke. Ikke min skyld at dere hadde dopet meg ned kraftig natta før

Såri!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Kif er litt sånn Fantastisk og Skummel. Kunne gjerne møtt henne, men ville kanskje foretrukket en natt hos Sannemor først ( ). Sånn at jeg fikk tilført litt is i magen.

Komme, komme! Masse drugs å få!

Gammel 18-03-07, 22:19   #138
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på treff forrige gang, og trodde jeg kjente bare en eneste. Så viste det seg at det faktisk var flere kjente det. Verden er ikke så stor.

Konklusjonen fra forrige gang er at jeg bare skal mingle. Det er utrolig gøy å treffe alle disse menneskene som du nesten føler at du kjenner litt, og så ser de så helt anderledes ut enn du hadde tenkt.

Jeg håper bare inderlig at det blir på en dato hvor jeg kan.

Gammel 18-03-07, 22:19   #139
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg ville tilogmed foretrekke det. :frilynt:

Men ved samleiing går grensa for meg altså. (Uansett kjønn)

Gammel 18-03-07, 22:19   #140
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

:multitasking:

Tenke vi seie tafsing eg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.