Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 22:31   #161
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Neida. Unnskyll.

Pingle

Gammel 18-03-07, 22:31   #162
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

:klinerabsoluttikkemedandreenngubbenmin:

Jeg visste det var en god grunn til at jeg ville møte nettopp deg!

Gammel 18-03-07, 22:32   #163
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kjenner at jeg ble litt "tent" på skole-FP-treff jeg, fantasien løper løpsk.

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Pingle

Gammel 18-03-07, 22:33   #164
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Skal vi treffes et sted hvor vi kan ha et cafebord trygt i mellom oss, tro?

:klinerabsoluttikkemedandreenngubbenmin:

Eller et modem?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:33   #165
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Det er mange her inne jeg gjerne skulle ha møtt!

..men ser jo at det ikke er noen som gjerne skulle ha møtt meg..

Jeg vil gjerne møte deg!

Gammel 18-03-07, 22:34   #166
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg vil gjerne møte deg!

Signerer bare Plipp, jeg ...

Gammel 18-03-07, 22:36   #167
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kjenner at jeg ble litt "tent" på skole-FP-treff jeg, fantasien løper løpsk.

Vi hadde treff med et annet forum over en helg, der vi leide en militærleir og bodde på brakkene, og fikk servert måltider i kantinen som var pyntet med langbord med duk og buffet. Vi spilte landhockey i gymsalen, og dro på shopping og spa og dro på Yoga, og koste oss glugg i hjel.

Gammel 18-03-07, 22:36   #168
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Irma, skoletreff tror jeg nok utgår, med mindre det skal være et treff med null alkohol og røyking. Det er nemlig ikke lov til å nyte alkohol på skolers område eller røyke. Dvs. at man må utenfor skolens område for å røyke og for å drikke, regner med at det er uaktuelt.

Jeg er for et treff med litt roligere musikk enn på Centraal.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:37   #169
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kommer på stadig flere jeg gjerne vil treffe, så jeg skulle latt være å nevne noen.

Med unntak av de som ikke gadd være her så lenge, vil jeg møte de som er her :diplomatisk:

Gammel 18-03-07, 22:37   #170
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er forresten nysgjerrig på Clubby også.

Gammel 18-03-07, 22:38   #171
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Vi hadde treff med et annet forum over en helg, der vi leide en militærleir og bodde på brakkene, og fikk servert måltider i kantinen som var pyntet med langbord med duk og buffet. Vi spilte landhockey i gymsalen, og dro på shopping og spa og koste oss glugg i hjel.

Det hørtes dritkult ut!

Gammel 18-03-07, 22:39   #172
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg kommer på stadig flere jeg gjerne vil treffe, så jeg skulle latt være å nevne noen.

Med unntak av de som ikke gadd være her så lenge, vil jeg møte de som er her :diplomatisk:

kiddo, så diplomatisk du er da.

Kanskje du kunne avsett en kveld til meg i nærmeste framtid? Det er så lenge siden og jeg savner deg.

Gammel 18-03-07, 22:39   #173
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Så du vil kun møte forumister som begynner på A? Diskriminering!

Gammel 18-03-07, 22:39   #174
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av de jeg ikke har møtt, så er jeg veldig nysgjerrig på:

*sletter*

Seriøst jeg var kommet til over hundre på listen min, og hadde panikk for å glemme noen.

Gammel 18-03-07, 22:40   #175
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde treff med et annet forum over en helg, der vi leide en militærleir og bodde på brakkene, og fikk servert måltider i kantinen som var pyntet med langbord med duk og buffet. Vi spilte landhockey i gymsalen, og dro på shopping og spa og koste oss glugg i hjel.

Det hørtes vanvittig moro ut!

Gammel 18-03-07, 22:40   #176
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hva med leirskole?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:41   #177
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Av de jeg ikke har møtt, så er jeg veldig nysgjerrig på:

*sletter*

Seriøst jeg var kommet til over hundre på listen min, og hadde panikk for å glemme noen.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:41   #178
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Hva med leirskole?

Eller en helg på spa? Mmmmmm ...

Gammel 18-03-07, 22:42   #179
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Hva med leirskole?

Ja, eller forlkehøgskulen i Sogndal i sommer.

Gammel 18-03-07, 22:42   #180
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Ja, eller forlkehøgskulen i Sogndal i sommer.

Folkehøgskule, kanskje?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.