|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Paris - høstferien 2011Jeg er ikke kjent i Paris, og det er heller ikke reisefølget mitt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Paris - høstferien 2011Paris.
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Hei,
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Paris er den besteste byen
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Paris - høstferien 2011
Det hotellet tror jeg faktisk det var.
|
|
|
#6 |
|
Ja, vi er superfornøyd med det. Stille og rolig gate og veldig sentralt.
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Paris - høstferien 2011Vi skal til Paris i slutten av mars og ble veldig forvirret av alle bydelene og hvor vi skulle bo ift. der sentrum er.
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Paris - høstferien 2011Jeg er dessverre ikke så kjent med hoteller i det området - jeg bodde selv i 2.arr (og trengte jo derfor ikke hotell), og når jeg er på jobb i paris (6+ ganger årlig) bor jeg alltid rett ved eiffeltårnet siden det er i det området jeg skal på møter. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
...med jordbær...
![]() |
Da skal jeg gjøre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Musk
Det kommer helt an paa hvor mye man vil gjöre, hvilke aktiviteter og hvor mye folk (köer) det er, men to dager er i alle fall mer avslappende. Det er jo ogsaa to parker man skal besöke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Takk! Vi tenker vinterferien, om det ikke er helt megapyton da. Jeg studerer værstatistkker, as we speak.
|
|
|
#13 |
|
Musk
Saa lenge de har aapnet, er det ingen problemer aa dra dit selv om vaeret er daarlig. De fleste aktiviteter og köer er overbygget. Vi var der i ös pös regn en gang. Kjöpte saanne digre telt til aa ha paa oss og fikk gjort en hel masse siden andre holdt seg hjemme i drittvaeret. Ellers lurt hvis man ikke drar i helgene og - dersom man velger aa overnatte paa et hotell i naerheten av parken - sjekk om hotellene har saann "hotellets gjester slipper inn i parken 1-2 timer för andre gjester"-opplegg. Det var genialt. Ikke alt vi da fikk tilgang til av aktiviteter, men mer enn nok og vi kjörte masse mens de andre maatte vente utenfor. Herlig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Paris - høstferien 2011Boutique Hotel er vanligvis et hotell som ikke er del av en kjede, men litt annerledes, spesielt, overdådig, typisk lokalt, små, berømmer seg på god service osv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Musk
Sv: Paris - høstferien 2011Det gaar en spesiell shuttlebus fra flyplassen (i alle fall Charles de Gaulle) til Disneyland Paris. Det tar lenger tid enn en taxi, men er mye billigere. Taxi koster ca. 80-100 euro husker jeg. Vi maatte ta en gang men ellers har vi tatt den shuttlebussen. Jeg mener aa huske at det er info om bussen og hvor den gaar fra/tider etc. paa Disneyland Paris sine sider. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Paris - høstferien 2011Jeg ble inspirert til å bestille kjærestetur til Paris for meg og mannen nå, har sjekket flybilletter og får til ca 2300 tur/retur for oss to via Ryanair helgen 29 april til 1 mai, regner med at det er en ok flypris for fredag til søndag?
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 28-01-11 kl 20:33. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sv: Paris - høstferien 2011Anbefaler dere en lunsj på George som ligger på toppen av Pompidou-senteret. Kult sted, god mat og med nydelig utsikt over de vakre takene i Paris.
|
|
|
#19 |
|
...med jordbær...
![]() |
Takk for tipset. Om vi skal dit skal jeg helt sikkert foreslå en lunsj der |
|
|
|
|
|
#20 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Ellers er fly og hoteller booket. Vi kommer til å bo tre dager på hotellet som ble anbefalt i denne tråden (så takk for tipset), og tre dager på Disney's Newport Bay Club. |
|
|
|
![]() |
|
|