|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Jeg oppfordrer sterkt dere til å gå til spise lunsj eller middag på "Bouillon Chartier", den siste kantinen i Paris. Stemningen er unik. Det installerer i en tidligere stasjonshall, hvor ingenting synes å ha endret seg siden slutten av forrige århundre. Det ligger i Rue du Faubourg Montmartre (Grand Boulevard métro linje 8) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011
Takk for tipset |
|
|
|
|
|
#24 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Nå har vi så og si bestemt oss for hotellet som Scilla og Katta anbefaler. Men jeg har litt andre spørsmål også:
![]() |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Det gaar en spesiell shuttlebus fra flyplassen (i alle fall Charles de Gaulle) til Disneyland Paris. Det tar lenger tid enn en taxi, men er mye billigere. Taxi koster ca. 80-100 euro husker jeg. Vi maatte ta en gang men ellers har vi tatt den shuttlebussen. Jeg mener aa huske at det er info om bussen og hvor den gaar fra/tider etc. paa Disneyland Paris sine sider. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Jeg ble inspirert til å bestille kjærestetur til Paris for meg og mannen nå, har sjekket flybilletter og får til ca 2300 tur/retur for oss to via Ryanair helgen 29 april til 1 mai, regner med at det er en ok flypris for fredag til søndag?
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 28-01-11 kl 20:33. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Anbefaler dere en lunsj på George som ligger på toppen av Pompidou-senteret. Kult sted, god mat og med nydelig utsikt over de vakre takene i Paris.
|
|
|
#28 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011
Takk for tipset. Om vi skal dit skal jeg helt sikkert foreslå en lunsj der |
|
|
|
|
|
#29 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Ellers er fly og hoteller booket. Vi kommer til å bo tre dager på hotellet som ble anbefalt i denne tråden (så takk for tipset), og tre dager på Disney's Newport Bay Club. |
|
|
|
![]() |
|
|