|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
superbruker
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?
Lokket kan tas i maskin men ikke selve koppen.
![]() |
#63 |
Protonterapeut
|
Erfaring tilsier at det går helt fint å ta alle deler i maskinen.
![]() |
#65 |
lider av tastleksi
|
Jeg har vasket begge deler i maskinen, men det kan ha noe med melken i kaffen min selvsagt, for jeg syns jeg måtte skylle så mye og trykke inn knappen og styre etterpå, at det ble pes.
![]() |
#67 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Etter en strafferunde med glovarm kaffe fra bodumkopp nedover ryggen, sverger jeg nå til Contigo. Den lekker ikke, selv om den er opp ned i veska. Alt unntatt design, altså.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Au, Dragen!
![]() |
#69 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Contigokoppen er forresten ikke tett om man setter seg på den i bilen. Har jeg hørt. Heldigvis blir man ikke så veldig rasende når man setter seg i melkekaffedammen som oppstår når man har flyttet unna koppen heller.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Erfaren nok
|
Jeg har testet ganske mange, og ingen har slått Contigo sine. De holder nesten FOR bra på varmen synes jeg. Og er fantastisk tett!
![]() |
#71 |
Erfaren nok
|
¨
![]() |
#72 |
flisespikker
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg har Bodumkoppen og er veldig fornøyd - mye fordi jeg har presskanne-innsats på den og lager kaffen selv i koppen. Jeg bruker ikke melk i kaffen, og føler derfor ikke behov for å vaske koppen i maskin eller egentlig vaske den med såpe i det hele tatt særlig ofte. Den holder veldig godt på varmen, er tett nok til mitt bruk (den ligger aldri i en veske eller lignende, men bæres en del rundt mellom møter), og jeg merker ingen plastsmak.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg har en fra Starbucks. Den holder godt på varmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?https://www.google.no/search?q=therm...ml%3B320%3B320 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?http://www.bodum.com/no/en-us/shop/d...278/?navid=155 |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg har hatt bodum, men bruker nå contigo. Kan ikke sammenlignes synes jeg. JEg lager meg kaffe på morran og slenger den i veska under levering av ungene og den nytes når jeg kommer meg på bussen til jobb. Både lokk og kopp i maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Hvordan er Contigo å vaske? Er det dillete med det lokket? Og alt går i maskin? Og hvor kjøper man det? Finnes de i ulike størrelser? Hvor lenge kan man ha melkebaserte drikker i den før melka blir sur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Erfaren nok
|
Jeg hiver både kopp og lokk i vaskemaskina. Definitivt ikke dillete. De kan kjøpes mange steder nå tror jeg, iallefall på Obs!, Barnas hus og enklereliv.no (eller i butikkene deres). Tror også de finnes på enkelte sportsbutikker.
![]() |
#80 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Me too. Gave fra barn, så screw bigcorp-correctness. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|