|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Sv: Vognmafiaen
Mener du at det er min misunnelse som gjør at jeg reagerer på miljøfiendtlighet?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke det er så mye misunnelse her på FP, men folk er veldig opptatt av å påpeke hva slags forbruk som er akseptabelt, og hva som ikke er det. Det er ikke bra å ha 2 design-vogner med ditto tilhørende Fleurville eller Skip Hop stellevesker, for det er bruk og kast mener mange her. Men det er absolutt trender her også, bl.a. innen kjøkkenutstyr, kaffemaskiner, pc og elektronikk (fellesord?), møbler og interiør o.l. og det er veldig trendy å snakke om miljø-engasjement og riktig mat (helst økologisk - ikke tør å nevne Thousand Island-dressing og TORO her!!).
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaendette er faktisk ganske morsomt å, å komme inn her var som å gå inn til fienden! |
![]() |
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
Det henger vel litt sammen med hvordan man oppfører seg når man kommer inn på et nytt forum også. Når det første man gjør er å kaste seg inn i en het diskusjon er det ikke til å unngå at folk får et ensidig bilde av en.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: VognmafiaenNå er jeg mer enn noensinne ufattelig stolt av vår grønne Brio-vogn fra 1999 uten luftputehjul (som ble påpekt heftig når vi trillet S i den, av andre på helsestasjonen).
![]() |
#8 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Vognmafiaen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
Jeg husker den artikkelen faktisk! Den var nevnt inne på NM i sin tid. Mener å huske at skribenten var mannen til en venninne av en av jentene på vognforumet eller noe sånt.
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
Ja, den er jo også usedvanlig lekker.
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaendet er ok å være opptatt av miljøet, jeg og vår familie er det. jeg skrev det på forrige side men det virker ikke som dere fikk det med dere ? Sist redigert av SnippSnappSnupi : 25-06-07 kl 13:01. |
![]() |
![]() |
#13 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() Sv: VognmafiaenJeg må ærlig innrømme at jeg nok er i overkant sidrumpa når det kommer til vogner og stellevesker. Det vil si, jeg klarer jo å SE at SIMO kombivogna ikke er trendy (ei heller den matchende stelleveska med en lekker slufse på lokket), men klarer liksom ikke fortvile nok over å være umoderne til at jeg løper og kjøper en ny fargerik 3-hjuling med koppholder og stelleveske trukket i brokadestoff...
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 25-06-07 kl 13:31. Årsak: Kjeft fra Irma :wink: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() |
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
Xplory takk!
![]() |
#16 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Beklager, skal rette det opp etterpå
![]() |
#17 |
Pøh! Jeg har brukt min Bugaboo på skikkelig trått vinterføre i Trysilfjellet (Elinblu: legg merke til at jeg bruker i
![]() |
#18 |
villende
|
Tja, folk er vel strengt tatt ikke ute etter å ta deg. De prøver å tilbakevise påstandene dine, og det er noe litt annet. Jeg kan foreløpig ikke se at noen har brukt noe annet enn saklige argumenter i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bare bli du, for det er tydelig at du har ristet liv i gjengen her, for det har vært ganske stille her i det siste, så det er tydelig at folk setter pris på en heftig debatt
![]() |
#20 |
Hertuginne
|
![]() Sv: VognmafiaenEn ting jeg har lyst til å si er at DN er ikke alltid like etterettlige med fakta, og har en egen evne til å vinkle saker slik at det kan se at røyken de sender ut faktisk har ild i bunn, noe det ikke alltid har. Jeg har selv vært involvert i to saker som DN har slått stort opp, og sittet der passe månebedotten og lurt på hvor i alle dager de tar det her fra. Så jeg vil dermed legge litt skyld på DN, som har skrevet en passe dårlig artikkel, som manglet fokus og konklusjon. Det ble veldig på den ene ekstreme siden og på den andre ekstreme siden, og glemte alle de som er midt i mellom. Og de er det mange av.
![]() |
Emneord |
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |
|
|