Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 12:31   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Nå er jeg mer enn noensinne ufattelig stolt av vår grønne Brio-vogn fra 1999 uten luftputehjul (som ble påpekt heftig når vi trillet S i den, av andre på helsestasjonen).

Å være opptatt av utstyr er en ting, men å dra det så langt som dette fremstår som det reneste hysteri og får meg til å flire i skjegget både titt og ofte.

Gammel 25-06-07, 12:32   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slettet.

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:28.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:36   #3
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Morsom artikkel!

Men missa, du skulle ha TM'et den definisjonen din!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:37   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Miss Norway har blitt bøffa!

Jeg tok et lite søk på jakt etter en viss artikkel, og se hva jeg fant i Rogalands Avis: http://www.rogalandsavis.no/meninger...cle1647544.ece

-Politimester Monsoon-

Gammel 25-06-07, 12:51   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Miss Norway har blitt bøffa!

Jeg tok et lite søk på jakt etter en viss artikkel, og se hva jeg fant i Rogalands Avis: http://www.rogalandsavis.no/meninger...cle1647544.ece

-Politimester Monsoon-

Jeg husker den artikkelen faktisk! Den var nevnt inne på NM i sin tid. Mener å huske at skribenten var mannen til en venninne av en av jentene på vognforumet eller noe sånt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:38   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nå er jeg mer enn noensinne ufattelig stolt av vår grønne Brio-vogn fra 1999 uten luftputehjul (som ble påpekt heftig når vi trillet S i den, av andre på helsestasjonen).

Ja, den er jo også usedvanlig lekker.

Gammel 25-06-07, 12:48   #7
SnippSnappSnupi
Passiv

Standard

det er ok å være opptatt av miljøet, jeg og vår familie er det. jeg skrev det på forrige side men det virker ikke som dere fikk det med dere ?

en skrev det var så høye inntekter her, blir mye bytte av biler da. tviler det står en gammel granada i deres garasjer! verdens bilpark er jo et problem. i forhold til barnevogner som bare blir en bagatell i forhold.

emballasje er det som irriterer meg. serlig fjorland! hva er vitsen med all den pappen.

vel, jeg skal dra ut herfra nå. dette var ikke "mitt" sted. men jeg fikk et lite inntrykk av hvordan det var her.

ps:

viss det er noe mere som vil spørres om så får dere komme inn til meg

Sist redigert av SnippSnappSnupi : 25-06-07 kl 13:01.
  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:53   #8
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

en skrev det var så høye inntekter her, blir mye bytte av biler da. tviler det står en gammel granada i deres garasjer! verdens bilpark er jo et problem. i forhold til barnevogner som bare blir en bagatell i forhold.

Å ha gammel bil er ikke spesielt miljøvennlig.

Gammel 25-06-07, 13:57   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nå kjenner jeg at det koker litt i mitt bilintresserte hjerte, men jeg skal la være, annet enn å si at :

JO, DET er ganske dårlig for miljøet å kjøre rundt i noen kadavre av gamle biler. Det er ganske enkelt å finne artikler for å få det bekreftet. Men det gidder jeg ikke nå, for det er en helt annen debatt.

Gammel 25-06-07, 13:59   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå kjenner jeg at det koker litt i mitt bilintresserte hjerte, men jeg skal la være, annet enn å si at :

JO, DET er ganske dårlig for miljøet å kjøre rundt i noen kadavre av gamle biler.

Og hvor var uenigheten her?

Gammel 25-06-07, 14:03   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og hvor var uenigheten her?

Tenkte det samme.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 16:02   #12
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

JO, DET er ganske dårlig for miljøet å kjøre rundt i noen kadavre av gamle biler. Det er ganske enkelt å finne artikler for å få det bekreftet. Men det gidder jeg ikke nå, for det er en helt annen debatt.

Var det meg du var uenig med her? I så fall har du vel lest meg feil, eller?

Gammel 25-06-07, 16:23   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Var det meg du var uenig med her? I så fall har du vel lest meg feil, eller?

Ja, jeg har det. Beklager. Kan du tilgi meg? Jeg har allerede sagt i fra en gang etter at de to observante sjelene Skilpadda og Pastill gjorde meg oppmerksom på flausen min.

Gammel 25-06-07, 13:25   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

vel, jeg skal dra ut herfra nå. dette var ikke "mitt" sted. men jeg fikk et lite inntrykk av hvordan det var her.

Ved å karakterisere dette forumet som fienden, har du vel ikke akkurat lagt opp til det mest vennlige løpet selv heller.

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.