|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hel lammerull i området rundt Oslo?Jeg er på jakt etter hel lammerull - kokt eller ukokt. Selvfølgelig burde den helst vært fra Aron mat, men det er vel sikkert alt for mye å be om. God må den i allefall være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Centra på Colosseum hadde sist jeg var innom.
![]() |
#5 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?http://www.strom-larsen.no/
![]() |
#7 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Jeg ville ringt Jacobs og hørt om de hadde inne, hvis ikke kan sikkert den lokale bestille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Strøm-Larsen har vunnet priser for julematen sin, så om de har er den i hvertfall god. Jeg kan virkelig ikke se for meg at de ikke har. Kan du ikke bare ringe da?
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Kan ikke den lokale butikken deres skaffe - de har da en ganske bra ferskvaredisk?
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?
Den lokale butikken? Der de i går så sjokkert på meg da jeg fortalte at man kan lute fisken selv? Og ikke skjønte vitsen med hel rull når jeg heller kunne kjøpe flere pakker med oppskjært? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Audacious
|
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?
Og så husker du dem ikke!?! :skingrestemme:
![]() |
#15 |
Audacious
|
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Jeg tar sjølkritikk for å ha planlagt avreise rett over jul, Mei. Neste år, da blir det hjemmelaget rull. Hodesylte. Ni slag. Og nyttårsaften hos oss!
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?De har Aronmat på Strømmen storsenter, Ica. Klart det må være den, det er joden absolutt beste!!
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Og nå ser jeg at du hadde fått tak i.
![]() |
#19 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Aronmat lager rullen sin omtrent sånn som jeg gjør, så det er klart den er god |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hel lammerull i området rundt Oslo?Thulefjord lager gode ruller som er fryste og så og kan koke selv, men vet ikke om det er å finne overalt i landet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|