|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Hva har menn på seg når de bader for tiden?Tenker ikke på hjemme i badekaret altså
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?Speedo-aktig synes i alle fall jeg er skikkelig usexy. Shorts-ett-eller-annet synes jeg ser best ut. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?
Hehe, han kan godt ha en skikkelig guffen liten speedo på Island for min del, jeg skal jo ikke være med.
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?Personlig kan jeg knapt tenke meg noe eklere enn menn i speedo.
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?Er sånne som dette virkelig ille altså?
|
|
|
#10 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne er vel ikke akkurat ille, den som er trusevarianten ( ikke bokser altså) er grusom! Men igjen: det spørs koppen under |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med ItsOnlyMe. Jeg synes disse er ålreite, mens de av denne typen er litt mer uspiselige.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånne er greie hvis de brukes til_svømming_, men jeg synes ikke de passer for en dag på stranda med soling og grilling og ballspill. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?For å svare på HI.
Mannen min har akkurat denne, og den er innkjøpt av meg. Jeg kan ikke forstå at det skal være så ille.
|
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Det faller dem ikke inn at han kunne ha kjøpt noe selv hvis han hadde spesifikke preferanser?
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
I så fall er vi på samme bærtur.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Eh ... dette hadde jeg ikke tenkt på. Badebuksen var en erte-presang rett i forkant av at han fikk en ferie til varmere strøk av meg.
|
|
|
|
#17 |
|
Leser
|
Ja, det er sikkert greit mellom deg og mannen.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 19-01-11 kl 13:47. Årsak: La til et kolon i siste setning og spørsmålstegn i andre avsnitt |
|
|
|
|
|
#18 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?Jeg har ikke peiling på bademoter, men kan tipse om at det ikke er så mye vits i å investere i noe fint for å dra i den blå lagunen. Vannet der er nemlig så rart at det kan ødelegge badetøyet, så der er det mer fornuftig å ta en aldrende shorts. Ikke syns det noe særlig heller, for vannet er ikke gjennomsiktig.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?Badeshorts, for all del badeshorts.
|
![]() |
|
|