Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har menn på seg når de bader for tiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 20:47   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Hva har menn på seg når de bader for tiden?

Tenker ikke på hjemme i badekaret altså Greia er at min kjære skal ut på jobbreise til Island og de skal jo selvsakt på Blå lagune og diverse sånne greier. Han er en shortsmann egentlig, men den ene stygge badeshortsen er det 30kg siden satt pent. Han har nemlig blitt både slank og veltrent de siste årene. (Den heldiggrisen)
Han ba meg spørre her inne hva som er greia nå. Er det ok med klassisk badeshorts eller er det type lang tett boxer som er tingen ? Han vil gjerne se litt sporty ut.

Gammel 18-01-11, 20:48   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden ?

Speedo-aktig synes i alle fall jeg er skikkelig usexy. Shorts-ett-eller-annet synes jeg ser best ut.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:48   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Surfeshorts.

Gammel 18-01-11, 20:49   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Badikk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:49   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Personlig kan jeg knapt tenke meg noe eklere enn menn i speedo.

Gubben min - dog ikke slank og veltrent - foretrekker å bade i en badeshorts.

Gammel 18-01-11, 20:50   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Kitty.

Gammel 18-01-11, 20:51   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Speedo-aktig synes i alle fall jeg er skikkelig usexy. Shorts-ett-eller-annet synes jeg ser best ut.

Hehe, han kan godt ha en skikkelig guffen liten speedo på Island for min del, jeg skal jo ikke være med.

Gammel 18-01-11, 20:52   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn feks.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:59   #9
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Er sånne som dette virkelig ille altså?

Min mann foretrekker sånn når han skal svømme, og jeg syns det ser helt kurant ut jeg altså. Jeg er kanskje veldig lite oppdatert på hva som passer seg i badetøy for menn.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:14   #10
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke peiling på bademoter, men kan tipse om at det ikke er så mye vits i å investere i noe fint for å dra i den blå lagunen. Vannet der er nemlig så rart at det kan ødelegge badetøyet, så der er det mer fornuftig å ta en aldrende shorts. Ikke syns det noe særlig heller, for vannet er ikke gjennomsiktig.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:37   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det Kitty sa, Billabong har mange snasne. Speedo er

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:41   #12
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Badeshorts, for all del badeshorts.

Og GydaG: Ja, det er skikkelig ille.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:42   #13
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hva med noe slik?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:43   #14
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Badeshorts definitivt

Unngå for Guds skyld Speedo!

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:54   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Min mann foretrekker sånn når han skal svømme, og jeg syns det ser helt kurant ut jeg altså. Jeg er kanskje veldig lite oppdatert på hva som passer seg i badetøy for menn.

Denne er vel ikke akkurat ille, den som er trusevarianten ( ikke bokser altså) er grusom! Men igjen: det spørs koppen under
Ellers er det vel lårlang shorts som gjelder.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:02   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Enig med ItsOnlyMe. Jeg synes disse er ålreite, mens de av denne typen er litt mer uspiselige.

Men det kommer jo selvsagt litt an på personen som bærer den og, da.

Gammel 18-01-11, 22:08   #17
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har menn på seg når de bader for tiden?

Jeg har i utgangspunktet ikke noe problemer med de små badeshortsene :gammel svømmer: Men de er forbeholdt veltrente kropper Jeg synes sånne som den Gyda la ut er helt fine også til dem som ikke er store atleter. De er jo mye bedre å svømme i enn den slaskete badeshortsene, så til treningsformål ville jeg definitivt gått for en sånn en. Skal man bare sitte og plaske i den blå lagunne, funker imidlertid sikkert Hawaii-shortsen helt greit

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 23:04   #18
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det skal være stort og vidt. Nei takk til små trange.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 23:12   #19
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bryr meg fint lite om hva han har på seg når han svømmer i grunnen, og jeg skjønner godt at han syns den lange surfeshortsen er klønete til det, men det handler jo litt om hva man skal også. Og så handler det vel så mye om hvordan man bærer plagget da, sånnne halvfeite italienere med trusevarianten og sleske glis med solbriller som står og puffer seg opp på stranda er uansett ikke lekkert.
Men det er jo godt å vite at mannen i det minste ikke er i fare for å bli sjekket opp om han nå går i svømmehallen med speedoen sin.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 23:25   #20
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen har badeshorts. En stygg adidassak som skal byttes ut i en nyere ting, men dog av samme shortstype.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.