|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenTenkte jeg skulle kjøpe noe til styreren og de tre som er på jentungens avdeling siden hun skal over i skolen til høsten. Hva pleier man å kjøpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenRosebusk med hyggelig kort. Den ene førskolelæreren som var på ferie da vi sluttet, fikk et gavekort på hagebutikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenVi kjøpte kopper til hver enkelt med bilde av jentungen, når hun sluttet. De bruker dem enda og ble glade for dem.
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagen
Det gjorde vi også, og jeg tror ikke de ble så glad for det faktisk... Omsider plantet de det, der som de måker all snø om vinteren og nå er treet ødelagt og borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Drømmer
|
Så kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
snur
|
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenJeg strikket baggylue til alle ansatte på avdelinga, bare damer. De ble velidg glade for dem og jeg har fått mange kommentarer i ettertid at de er i bruk hele tiden. Koselig å få slike tilbakemeldinger.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg planer om også, men har utsatt og utsatt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenJeg hdde planer om å strikke votter, men det rekker jeg ikke nå.
![]() |
#10 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenJeg hadde håpet de skulle like det ja, for selv syns vi det var en fin gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er enig, men det kan jo fort bli veldig mange trær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenVi førskoleforeldre skal spleise på endel sparkesykler til bhg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Originala
|
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenDa Lillemor sluttet i den første barnehagen, hadde det vært så mye bytte av ansatte at vi ikke så noen hensikt i å gi noe til de ansatte. Da kjøpte vi heller en globus i avskjedsgave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenJeg planlegger å kjøpe cd'er av Rasmus og verdens beste band til barnehagen - men globus var en aldelse strålende idé!
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenHelt ærlig har jeg aldri tenkt på å kjøpe noe til de ansatte. Men neste år slutter minsten, og da har vi hatt barn i samme barnehage i 7 år. Flere av de som er der nå var der når eldste startet der i 2005 og. Jeg håper jeg husker på dette neste år. Det blir jo helt klart rart å ikke ha noe med barnehagen å gjøre lenger etter så mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenMini valgte selv ut kopper til hver av de ansatte og en god kaffe. (kjøpt på kaffebutikk - vi visste at alle 3 drakk kaffe). Til hele avdelingen kjøpte vi Karsten og Petra bok.
![]() |
#17 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenJeg er sikkert veldig veldig sær, men jeg syns at disse gavene til lærere og bhg.ansatte hvert år er et merkelig fenomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Originala
|
Jeg har aldri vært hørt om at det er kjøpt gaver til de ansatte hvert år, men i forbindelse med barnehageslutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagenGuttene gav sin kontaktvoksen en kopp som bestefar har laget (han er keramiker) når de sluttet. Mellomste hadde også en fantastisk ped.leder som gjore en enorm innsats i forhold til å hjelpe han med språket, hun fikk en diger blomst og kort i tillegg. Kan aldri få fullrost den dama nok for hva hun fikk til med guttungen vår !
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Det blir jo et utvalg gaver hvert år i en bhg av noenlunde størrelse, og med en viss sannsynlighet for at noen får hvert år, noen får aldri, for noe de er betalt for å gjøre. Enkelte steder er det også slik at FAU kjøper gaver til de ansatte hvert år, i og for seg. Derfor jeg syns det er en snål skikk. Jeg gir jo ikke gaver til post- og avisbud, eller vaskedama på kontoret. Som jeg har et mer langvarig forhold til. Er det gaver av mer enn ubetydelig verdi er det også et spørsmål om det er goder vunnet ved arbeid, og dermed skattepliktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|